Βίντεο: Νίκος Χριστοφάκης
Συνάντηση με την υφυπουργό Υποδομών και Μεταφορών, Χριστίνα Αλεξοπούλου, είχε σήμερα, Τετάρτη 10 Ιανουαρίου, το σωματείο εισαγωγέων μεταχειρισμένων επαγγελματικών οχημάτων με αφορμή τις νομοθετικές ρυθμίσεις που έχει εφαρμόσει τον τελευταίο καιρό η κυβέρνηση και επηρεάζουν τον συγκεκριμένο κλάδο.
Σύμφωνα με το σωματείο, οι αλλαγές αυτές περιορίζουν κατά πολύ τα επαγγελματικά αυτοκίνητα (φορτηγά) των οποίων η πώληση επιτρέπεται στην ΕΕ και κατ’ επέκταση στην Ελλάδα.
Η νέα νομοθεσία επιτρέπει την πώληση – και μεταπώληση – φορτηγών Euro 6-D και έπειτα, δηλαδή της τελευταίας αντιρρυπαντικής τεχνολογίας, που χρονολογούνται από το 2020 και μετά, με αποτέλεσμα να μην υπάρχουν ακόμα μεταχειρισμένα οχήματα αυτής της κατηγορίας για να εμπορευτούν οι επαγγελματίες που ασχολούνται αποκλειστικά με τέτοιες εισαγωγές, κάτι που με τη σειρά του οδηγεί τον κλάδο στην απόγνωση, αφού ξαφνικά βρέθηκε χωρίς «προϊόν».
Μιλώντας στην κάμερα της «Ζούγκλας», ο Θωμάς Παπαδόπουλος της «PAVLOS TRUCKS» εξηγεί αναλυτικά τις αλλαγές που εφαρμόζει το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών και πώς έχουν επηρεάσει την επιχείρηση του ίδιου, αλλά και των συναδέλφων του:
Στη «Ζούγκλα» μίλησε και ο Παναγιώτης Ρίζος, δικηγόρος που εκπροσωπεί στην υπόθεση τα σωματεία του κλάδου σε Αθήνα και Τρίκαλα, εξηγώντας πώς οι νομοθετικές ρυθμίσεις «σκοτώνουν» σιγά, σιγά την αγορά των μεταχειρισμένων επαγγελματικών οχημάτων μέσω των νέων περιορισμών και της ατελείωτης γραφειοκρατίας: