Ένα ντόμινο εξελίξεων προκάλεσε η χθεσινή «βόμβα» που έπεσε χθες στον κόσμο του τουρισμού. Η ανακοίνωση της πτώχευσης του πέμπτου μεγαλύτερου ρωσικού tour operator «Labirint» έπεσε σαν κεραυνός εν αιθρία σε όλα τα μήκη και πλάτη της γης.
Ειδικά στην Ελλάδα, που μέχρι πρότινως ο Labirint είχε πρωταγωνιστικό ρόλο, έχουν δημιουργηθεί τεράστια προβλήματα. Αυτή την ώρα κύριο μέλημα είναι η φροντίδα των Ρώσων τουριστών που έχουν «ξεμείνει» στην Ελλάδα -ένας αριθμός που αγγίζει τους 20.000- αλλά και οι Ρώσοι πελάτες που είχαν κλείσει πακέτα με το συγκεκριμένο tour operator.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η «μπάλα» της διακοπής των πτήσεων έχει πάρει και πολλούς μικρούς αξιόπιστους ρωσικούς tour operators, οι οποίοι είχαν αγοράσει θέσεις στις πτήσεις αυτές, και οι πελάτες τους έχουν μείνει στα ρωσικά αεροδρόμια χάνοντας τις διακοπές τους.
Φ. Σαπουνάκη: «Εμείς είμαστε το θύμα της ιστορίας»
Μέχρι και χθες το βράδυ η εταιρία LeGrand που εκπροσωπεί το Labirint στην Ελλάδα εξυπηρετούσε αφίξεις. Όπως αναφέρει στο cretapost, η διευθύνουσα σύμβουλος της LeGrand, Φωτούλα Σαπουνάκη, δεν υπήρχε κανένα σημάδι για το «κανόνι» που βάρεσε το μεγάλο ρωσικό πρακτορείο.
«Έπεσε σαν κεραυνός εν αιθρία αυτή η είδηση. Εμείς την μάθαμε μέσω των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης, δεν είχαμε κανένα σημάδι και καμία ειδοποίηση. Μπορώ να σας πω ότι μέχρι και χθες το βράδυ εξυπηρετούσαμε αφίξεις της συγκεκριμένης εταιρίας», επεσήμανε η κ. Σαπουνάκη ενώ παράλληλα μας έδωσε και μία εικόνα για το τί θα γίνει από εδώ και πέρα με τους τουρίστες.