Η εβδομάδα ξεκινά με αυξημένη κίνηση στους δρόμους της Αττικής και πρεμιέρα για τον δακτύλιο στο κέντρο της πόλης. Ο Κηφισός έχει «κοκκινίσει» ενώ μποτιλιάρισμα υπάρχει και σε κεντρικές οδούς της Αθήνας.

Προβλήματα υπάρχουν ακόμη στην κυκλοφορία των οχημάτων στη λεωφόρο Κηφισίας καθώς και στη λεωφόρο Μεσογείων.
Γεγονός παραμένει ότι παρά την εφαρμογή του δακτυλίου από σήμερα, στο κέντρο της πόλης το κυκλοφοριακό επιβαρύνεται και από την κυκλοφορία όσων οχημάτων έχουν νόμιμη πρόσβαση χωρίς περιορισμούς.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Που ισχύει ο «Μικρός» Δακτύλιος

Η ισχύς των μέτρων από σήμερα και μέχρι τις 18 Ιουλίου αφορούν τις εξής οδούς και λεωφόρους:

Λ. Αλεξάνδρας – Ζαχάρωφ – Λ. Μεσογείων – Φειδιππίδου – Μιχαλακοπούλου – Σπ. Μερκούρη – Βρυάξιδος – Υμηττού – Ηλ. Ηλιού – Αμβρ. Φραντζή – Λ. Ανδρ. Συγγρού – Χαμοστέρνας – Πειραιώς – Ιερά Οδός – Λ. Κωνσταντινουπόλεως – Αχιλλέως – Πλ. Καραϊσκάκη – Καρόλου – Μάρνη – 28ης Οκτωβρίου (Πατησίων) – Λ. Αλεξάνδρας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στις οριακές λεωφόρους και οδούς του ΜΙΚΡΟΥ ΔΑΚΤΥΛΙΟΥ τα μέτρα περιορισμού δεν ισχύουν.

Στις οδούς και λεωφόρους που περικλείονται από τον ΜΙΚΡΟ ΔΑΚΤΥΛΙΟ επιτρέπεται μόνο η εκ περιτροπής κυκλοφορία των Ι.Χ.Ε. αυτοκινήτων, καθώς και των φορτηγών αυτοκινήτων ιδιωτικής χρήσης με μέγιστη αποδεκτή μάζα φορτωμένου οχήματος (ΜΑΜΦΟ) μέχρι 2,2 τόνους, με βάση το τελευταίο ψηφίο του αριθμού κυκλοφορίας τους (μονά – ζυγά).

Ποιοι κυκλοφορούν χωρίς περιορισμούς
Δεν υπάγονται στις απαγορεύσεις και κυκλοφορούν χωρίς κανένα περιορισμό στο Μικρό Δακτύλιο τα οχήματα των κατηγοριών που εξαιρούνται των περιορισμών, καθώς και τα οχήματα των κατηγοριών, που απαιτείται να είναι εφοδιασμένα με ειδικές άδειες, οι οποίες χορηγούνται από τη Διεύθυνση Τροχαίας Αττικής, σύμφωνα με τις διατάξεις της υπ’ αριθμ. 195948 από 07/10.10.2024 (ΦΕΚ 5627, τ. Β΄) Κοινής Υπουργικής Απόφασης.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Θα μπορούν να εκτυπώσουν ειδικό σήμα για την κατ’ εξαίρεση κυκλοφορία τους στο κέντρο της Αθήνας, ηλεκτρονικά μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης (gov.gr) είτε σε έγχαρτη είτε σε ηλεκτρονική μορφή καταχωρημένη σε κινητό τηλέφωνο οι κύριοι ή/και κάτοχοι:

Εκ κατασκευής, αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων, καθώς και εκ κατασκευής υβριδικών ηλεκτρικών οχημάτων, οχημάτων φυσικού αερίου και υγραερίου,
Αυτοκινήτων EURO 6,πλην των παραπάνω τεχνολογιών κίνησης, εφόσον εκπέμπουν διοξείδιο του άνθρακα λιγότερο από 120g/km (τιμή συνδυασμένου κύκλου, σύμφωνα με το Νέο Ευρωπαϊκό Κύκλο Οδήγησης – New European Driving Cycle/NEDC), τα οποία ταξινομήθηκαν για πρώτη φορά σε κράτος-μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης έως και την 31.12.2020),
Αυτοκινήτων EURO 6 πλην των παραπάνω τεχνολογιών κίνησης, εφόσον εκπέμπουν διοξείδιο του άνθρακα λιγότερο από 145g/km (τιμή συνδυασμένου κύκλου σύμφωνα με την Παγκοσμίως Εναρμονισμένη Διαδικασία Δοκιμής Ελαφρών Οχημάτων – Worldwide Light Test Procedure/WLTP), τα οποία ταξινομήθηκαν για πρώτη φορά σε κράτος-μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης από την 01.01.2021 και εφεξής.

Κίνηση και καθυστερήσεις στην Αττική Οδό
Όπως επισημαίνει σε σχετικό της μήνυμα στο Χ η Αττική Οδός καθυστερήσεις σημειώνονται:

  • στο ρεύμα προς Αεροδρόμιο: 15’-20’ από τον κόμβο της Δημοκρατίας έως τον κόμβο της Κηφισίας
  • στο ρεύμα προς Ελευσίνα: 5΄-10΄ από τον κόμβο Πλακεντίας έως τον κόμβο Κηφισίας
  • Καθυστερήσεις 5′-10΄σημειώνονται και στις εξόδους για Λαμία (ρεύμα προς Αεροδρόμιο και προς Ελευσίνα).

Δείτε χάρτη με τις βασικές οδικές αρτηρίες στην Αθήνα να βρίσκονται «στο κόκκινο»

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης