Στην τελική ευθεία βρίσκονται οι τεχνικές διαδικασίες που πραγματοποιεί το προσωπικό του ΟΑΣΘ για την αλλαγή του λογισμικού στα εκδοτικά μηχανήματα εντός των λεωφορείων του οργανισμού, ώστε αυτά να προμηθεύουν το επιβατικό κοινό, αποκλειστικά και μόνο με εισιτήρια των 0,50 ευρώ, 1 ευρώ, και 2 ευρώ, επισήμανε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο διευθύνων σύμβουλος του κρατικού πλέον φορέα, Σάββας Παναγιωτίδης.

Υπενθυμίζεται ότι με τον τρόπο αυτό «μπαίνει τέρμα στο απαράδεκτο μέτρο, άλλη τιμή να έχει το εισιτήριο στα εκδοτήρια του ΟΑΣΘ και άλλη τιμή μέσα στα αστικά λεωφορεία του οργανισμού, από τα οποία μάλιστα οι επιβάτες δεν παίρνουν ρέστα».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αναφορικά με την «γκρίνια» για αστικά λεωφορεία που χαλάνε και καθυστερήσεις στην άφιξή τους, ο κ. Παναγιωτίδης επισήμανε ότι «καταφέραμε να σταθεροποιήσουμε σε περίπου 400, τον αριθμό των αστικών λεωφορείων που κυκλοφορούν καθημερινά στους δρόμους του Νομού Θεσσαλονίκης» και πρόσθεσε «ο αριθμός τους σήμερα είναι μεγαλύτερος από πριν, οπότε και ο οργανισμός ήταν ιδιωτικός, αλλά σε καμία περίπτωση δεν εκφράζει το εγχείρημα που προσπαθούμε να πετύχουμε για το επιβατικό κοινό της πόλης».

Αναγνωρίζοντας τα προβλήματα, ο κ. Παναγιωτίδης επισήμανε ότι η διοίκηση και όλο το προσωπικό του ΟΑΣΘ καταβάλλουν «τιτάνια» προσπάθεια και επισήμανε «δυστυχώς κληρονομήσαμε έναν οργανισμό που μεταξύ όλων των άλλων είχε να κάνει προληπτική συντήρηση στο στόλο του εδώ και δύο χρόνια, ενώ από τις αρχές του 2017 δεν είχε καταγραφεί καμία παραγγελία για ανταλλακτικά».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης