Στην εποχή της ψηφιοποίησης των παρεχόμενων προς τους πολίτες υπηρεσιών πέρασε ο Δήμος Σαρωνικού με την ένταξη του στην υπηρεσία myKEPlive, όπως ανακοίνωσε επίσημα το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης. Το σχετικό αίτημα υπέβαλλε ο Δήμος στις 6/12, στο πλαίσιο της προσπάθειας που έχει ξεκινήσει εδώ και αρκετούς μήνες για τον εκσυγχρονισμό του.
Ο δήμαρχος Πέτρος Φιλίππου εξέφρασε την ικανοποίηση του για την «ψηφιοποίηση των δημοτικών υπηρεσιών, που υπήρξε σημαντική προεκλογική μας δέσμευση», όπως επισήμανε, προσθέτοντας ότι τους τελευταίους μήνες «στη συγκυρία της πανδημίας, εντείναμε τις προσπάθειές μας ώστε οι δημότες μας να εξυπηρετούνται από μακριά, γρήγορα, αποτελεσματικά και με ασφάλεια για την υγεία τους».
Σημειώνεται ότι στο πλαίσιο της προετοιμασίας για την ένταξη στη συγκεκριμένη υπηρεσία, εξοπλίσθηκε το ΚΕΠ Καλυβίων με σύγχρονο ψηφιακό εξοπλισμό και οι υπάλληλοί του έλαβαν την απαιτούμενη εκπαίδευση για τον χειρισμό της πλατφόρμας, την οποία σχεδίασε και υλοποίησε η Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης. Πλέον τα ψηφιακά ραντεβού στα ΚΕΠ διεξάγονται κατόπιν ραντεβού μέσω του myKEPlive.gov.gr.
Η είσοδος και η εγγραφή γίνεται με τους κωδικούς του TAXISnet και οι πολίτες έχουν τη δυνατότητα πλέον να προγραμματίσουν ψηφιακό ραντεβού στο ΚΕΠ από τις 08:00 έως τις 14:30. Η υπηρεσία διεκπεραιώνει μέσω βιντεοκλήσης διαδικασίες υψηλής ζήτησης για τέσσερις κατηγορίες υπηρεσιών: 1) Πληροφόρηση – Αίτηση, 2) Εξυπηρέτηση από τον δήμο, 3) Εξυπηρέτηση πολιτών με αναπηρία και 4) Υπηρεσίες προς επιχειρήσεις.