Θλίψη και οργή προκαλεί η υπόθεση της 56χρονης τετραπληγικής που έχασε τη ζωή της το μεσημέρι της Τετάρτης, όταν η ΔΕΗ Χανίων προχώρησε σε διακοπή ρεύματος στο σπίτι της λόγω ληξιπρόθεσμων οφειλών.
Με ανακοίνωσή της, πάντως, η ΔΕΗ τόνισε πως «δεν γνώριζε το πρόβλημα», ενώ οι συγγενείς της 56χρονης διαψεύδουν τα λεγόμενα αυτά, υποστηρίζοντας πως το ζήτημα ήταν γνωστό από το 2007. Η συγκεκριμένη υπόθεση φέρνει εκ νέου στο προσκήνιο τα σοβαρά προβλήματα επιβίωσης που αντιμετωπίζει πλήθος ελληνικών νοικοκυριών λόγω του αυξημένου κόστους ζωής και της δραματικής μείωσης των εισοδημάτων μετά τις περικοπές σε συντάξεις και μισθούς.
«Γνώριζαν»
Με την αγανάκτηση να είναι εμφανής στον τόνο της φωνής του, ο γιος της 56χρονης ξεκαθάρισε σε δήλωσή του
«Περιμένουμε και την ιατροδικαστική εξέταση προκειμένου να καταθέσουμε μήνυση κατά παντός υπευθύνου, και του ΔΕΔΔΗΕ, και του υπαλλήλου ακόμα που έκοψε το ρεύμα. Δεν είναι δυνατόν να κόβουν το ρεύμα σε μια γυναίκα που ζούσε χάρη στην υποστήριξη μηχανήματος. Χωρίς τεχνική υποστήριξη η μητέρα μου είχε μία ώρα ζωής, καθώς τόσο διαρκούσαν οι μπαταρίες του μηχανήματος που βλέπετε πίσω μου» ανέφερε ο γιος της.
«Ως εκ τούτου, η Επιχείρηση δεν ήταν και δεν θα μπορούσε να είναι σε θέση να γνωρίζει ότι ο συγκεκριμένος καταναλωτής ήταν μηχανικά υποστηριζόμενος, ώστε να λάβει τα απαραίτητα μέτρα» σημειώνεται ακόμα στην ανακοίνωση.
Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΔΕΗ:
«Σχετικά με τις σημερινές αναφορές σε διαδικτυακές σελίδες για διακοπή ηλεκτροδότησης οικίας καταναλωτή στα Χανιά Κρήτης λόγω οφειλής, κατόπιν σχετικής εντολής της ΔΕΗ ΑΕ, οφείλουμε να ενημερώσουμε για τα κάτωθι:
»Ύστερα από σχετικό έλεγχο των στοιχείων του καταναλωτή που είναι καταχωρημένα στο μηχανογραφικό μας σύστημα, διαπιστώθηκε ότι ουδέποτε δηλώθηκε και συνεπώς ουδέποτε υπήρξε ενταγμένος στο Μητρώο των Ευάλωτων Πελατών και ιδιαίτερα στην κατηγορία των ατόμων που χρήζουν μηχανικής υποστήριξης, για τους οποίους η Επιχείρηση δεν προβαίνει σε διακοπή ηλεκτροδότησης της οικίας τους λόγω οφειλής, καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου και όχι μόνον κατά τους μήνες που προστάζουν οι σχετικοί κώδικες της πολιτείας.
»Ως εκ τούτου, η Επιχείρηση δεν ήταν και δεν θα μπορούσε να είναι σε θέση να γνωρίζει ότι ο συγκεκριμένος καταναλωτής ήταν μηχανικά υποστηριζόμενος, ώστε να λάβει τα απαραίτητα μέτρα.
»Υπενθυμίζουμε ότι, για την καλύτερη εξυπηρέτηση των ευπαθών καταναλωτών, για την ένταξη στο Μητρώο των Ευάλωτων Πελατών απαιτείται μια απλή αίτηση, η οποία μπορεί να υποβληθεί και τηλεφωνικά στη γραμμή εξυπηρέτησης πελατών της ΔΕΗ, 11770».
Tραγική ειρωνεία…
Η ειρωνεία της υπόθεσης είναι ότι περίπου ένα 24ωρο μετά τη διακοπή της ηλεκτροδότησης στο σπίτι της άτυχης γυναίκας το ρεύμα επανασυνδέθηκε, η ίδια ωστόσο δεν ήταν εκεί…
Πηγή βίντεο-φωτό: flashnews.gr-cretalive.gr