Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκεται η επικοινωνιακή στρατηγική του υπουργείου Τουρισμού με στόχο την αύξηση της αναγνωρισιμότητας του ελληνικού τουριστικού προϊόντος στις αγορές του εξωτερικού. Στο πλαίσιο αυτό εντάσσονται και τα ταξίδια γνωριμίας ξένων δημοσιογράφων με την Ελλάδα, πάντα με τη συνδρομή του ΕΟΤ. Σε ανακοίνωση του οργανισμού, τονίζεται ότι στη Σκύρο συνεργείο του ολλανδικού τηλεοπτικού καναλιού πραγματοποιεί γύρισμα για τις ανάγκες της διεθνούς τηλεοπτικής σειράς «The Bachelor».
Την ίδια στιγμή, τη Σάμο, την Ικαρία και τη Λέρο επισκέπτονται οι πράκτορες του τουριστικού οργανισμού Sunvil Holidays της Αγγλίας, προκειμένου να γνωρίσουν το τουριστικό προϊόν των τριών νησιών και να το προωθήσουν στη βρετανική αγορά.
Σε εξέλιξη είναι και η επίσκεψη σε Λέσβο, Χίο και Ικαρία δημοσιογράφου και φωτογράφου του βρετανικού μηνιαίου περιοδικού «Lonely Planet Traveller». Έχει προηγηθεί επίσκεψη στην Κω δημοσιογράφου και φωτογράφου μηνιαίου εξειδικευμένου γαλλικού περιοδικού υγείας και ευεξίας. Την Αθήνα και κυρίως την «Αθηναϊκή Ριβιέρα» και τη Θεσσαλονίκη, όπως τονίζεται, επισκέφτηκε δημοσιογραφική ομάδα της γαλλόφωνης τριμηνιαίας ταξιδιωτικής έκδοσης «Horizon Monde» για να προετοιμάσει αφιέρωμα σε city break για την έκδοση της Άνοιξης 2018.
Τη Χαλκιδική και συγκεκριμένα την Ουρανούπολη, το Άγιον Όρος και τη Θεσσαλονίκη επισκέπτεται το επόμενο διάστημα διακεκριμένος Γάλλος φωτογράφος και blogger, με σκοπό να αποτυπώσει διαδρομές πολιτιστικού και θρησκευτικού ενδιαφέροντος που προσφέρει η Θεσσαλονίκη και η προ του Άθω περιοχή.
Τέλος, τη Σαντορίνη, την Ίο και τη Νάξο επισκέπτονται δημοσιογράφοι του περιοδικού πολυτελούς τουρισμούς «L’ Officiel Voyage Russia» και bloggers, με σκοπό τη συγκέντρωση υλικού για ρεπορτάζ στον τουρισμό πολυτελείας και τον γαστρονομικό και πολιτιστικό τουρισμό των τριών νησιών, πάντα σύμφωνα με την ανακοίνωση του ΕΟΤ.