H διεθνής έκθεση τροφίμων και ποτών, Artozyma-Detrop Boutique, φιλοξένησε, τη περίοδο 2 έως 4 Απριλίου, συνολικά 350 εκθέτες, συμμετοχές από 23 χώρες και περισσότερους από 130 Hosted Buyers από 22 χώρες, ενώ οι επισκέπτες, που έφτασαν εκεί, κατέκλυσαν το εκθεσιακό κέντρο Θεσσαλονίκης, θυμίζοντας εικόνες προ πανδημίας.

Οι επιχειρήσεις που συμμετείχαν στις δύο εκθέσεις εμφανίστηκαν ιδιαίτερα ικανοποιημένες από το εκθεσιακό αποτέλεσμα, ενώ κάποιοι από τους μεγαλύτερους «παίκτες» έσπευσαν να κλείσουν τη θέση τους για τις επόμενες διοργανώσεις. Τα επιχειρηματικά ραντεβού μεταξύ προσκεκλημένων εμπορικών επισκεπτών και εκθετών ξεπέρασαν τα 1.000. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πλήθος κόσμου στις παράλληλες εκδηλώσεις

Μεγάλο ήταν το ενδιαφέρον που προσέλκυσαν όλες οι παράλληλες εκδηλώσεις των Artozyma-Detrop Boutique, οι οποίες χάρισαν μια ξεχωριστή ζωντάνια και στα τρία περίπτερα που τις φιλοξένησαν.

Ειδικότερα, το 5ο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ψωμιού, το οποίο διοργανώθηκε από τη Gruppo FL, ανέδειξε φέτος για πρώτη φορά τη νέα γενιά των αρτοποιών. Μέσα από πολλές παρασκευές και φουρνίσματα, πάντα με την καθοδήγηση των «παλαιών» της Εθνικής Ομάδας Αρτοποιίας, την πρώτη θέση κατέλαβε η ΕΠΑΣ Ωραιοκάστρου Θεσσαλονίκης, τη δεύτερη η ΕΠΑΣ Καβάλας και την τρίτη η ΕΠΑΣ Ξάνθης. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Την ίδια ώρα η Εθνική Ομάδα Αρτοποιίας μαγείρεψε σε masterclasses της και μάγεψε τον κόσμο στο Bakery Lab, μέσα από παραδοσιακές συνταγές από την Κρήτη, τη Λευκάδα, τη Μακεδονία, τη Θράκη και την Πελοπόννησο.

Εντυπωσιακά και με πολύ κόσμο ήταν και τα masterclasses της Λέσχης Αρχιζαχαροπλαστών Ελλάδος στο Pastry Lab, όπου συμμετείχαν και άτομα από το κοινό, το οποίο παρακολουθούσε ώρες τις γλυκές παρασκευές. 

Σημαντική ήταν η προσέλευση και στην ημερίδα της Συντεχνίας Καταστηματαρχών-Ζαχαροπλαστών Θεσσαλονίκης για το Ζαχαροπλαστείο στη Digital Εποχή, όπως επίσης και στην επιστημονική ημερίδα της Πανελλήνιας Ένωσης Τεχνολόγων Επιστημόνων Τροφίμων με θέμα «Βιοτεχνική αρτοποιία ζαχαροπλαστική, προσέγγιση των σύγχρονων προκλήσεων», αλλά και στην ημερίδα της Ελληνικής Εταιρείας Κοιλιοκάκης για την πιστοποίηση των προϊόντων χωρίς γλουτένη.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Επίσης, sold out ήταν οι εκδηλώσεις των Greek Bites και Cheese & Wine στη Detrop Boutique, που οργάνωσε η εταιρεία Chef Stories.

Πόλος έλξης ο τιμώμενος δήμος Πύργου

Την τιμητική του στη Detrop Boutique είχε ο δήμος Πύργου Ηλείας, τιμώμενος δήμος της διοργάνωσης, ένας διατροφικά «ευλογημένος» τόπος, στο περίπτερο του οποίου συμμετείχαν πολλές επιχειρήσεις μεταποίησης, οι οποίες παράγουν προϊόντα υψηλής διατροφικής αξίας Π.Ο.Π. Δυναμική στη Detrop Boutique ήταν επίσης η παρουσία επτά Περιφερειών, της Κεντρικής Μακεδονίας, της Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης, του Βορείου Αιγαίου, της Στερεάς Ελλάδας, του Πελοποννήσου, της Δυτικής Μακεδονίας και της Θεσσαλίας, αλλά και η συμμετοχή των Δήμου Γορτυνίας, Επιμελητήριου Λάρισας και Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης που επιδότησε 9 επιχειρήσεις-μέλη του.

ΦΙΛΑΙΟΣ και ΔΕΘ-Helexpo: Στο προσκήνιο ελαιόλαδο και ελιά με δύο διεθνείς διαγωνισμούς 

Στο πλαίσιο της Detrop Boutique όμως διοργανώθηκαν για πρώτη φορά δύο σημαντικοί διεθνείς διαγωνισμοί ελαιολάδου και ελιάς, οι  «OLIVE OIL TROPHY» και «TABLE OLIVES TROPHY», αποτέλεσμα της συνεργασίας της Λέσχης Φίλων Ελαιολάδου & Ελιάς ΦΙΛΑΙΟΣ με τη ΔΕΘ-Helexpo, οι οποίοι και έβαλαν τις βάσεις για τη δημιουργία μιας ολυμπιάδας ελαιολάδου. Μεγάλη επίσης ήταν η προσέλευση του κόσμου στην ημερίδα-στρογγυλό τραπέζι της ΦΙΛΑΙΟΣ, αλλά και στην απονομή των βραβείων των δύο διαγωνισμών. 
 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης