Κατασκευασμένη φαίνεται να είναι η κατακραυγή που δήθεν ξέσπασε στα social media και πυροδότησε το hashtag #cancel_skroutz. 

Όπως όλα δείχνουν, τα δημοσιεύματα των μέσων ενημέρωσης προηγήθηκαν του «κύματος μίσους» στο twitter, με τους χρήστες των κοινωνικών δικτύων να συμπεραίνουν ότι επρόκειτο για προσπάθεια υπονόμευσης της εν λόγω εταιρείας, με σκοπό την ανάδειξη του ανταγωνιστικού ιστότοπου shopflix.gr, συμφερόντων του ομίλου Μαρινάκη.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Όλα ξεκίνησαν όταν τα διαδικτυακά μέσα ενημέρωσης in.gr, tanea.gr και protothema.gr ανάρτησαν δημοσιεύματα τα οποία ανέφεραν ότι η εταιρεία με την επωνυμία Skroutz εξαπάτησε το καταναλωτικό κοινό μέσω της συνεργασίας της με την εταιρεία 365shop, η οποία, σύμφωνα πάντα με συγκεκριμένους λογαριασμούς στο twitter, αποσπούσε χρήματα από πολίτες οι οποίοι, ενώ πλήρωναν για την παραγγελία τους, δεν τη λάμβαναν ποτέ.

Ας δούμε τι ακολούθησε: Τις τελευταίες μέρες κυκλοφορούν ένα σωρό αναρτήσεις στα social media και αφορούν ένα ακόμη περιστατικό ηλεκτρονικού καταστήματος και παραγγελίες που έγιναν μέσω του Skroutz, πληρώθηκαν, αλλά δεν έφτασαν ποτέ στον πελάτη.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πριν από μερικές ημέρες έγιναν καταγγελίες για το 365shop. Στη συνέχεια το Skroutz ανακοίνωσε διακοπή συνεργασίας με το συγκεκριμένο ηλεκτρονικό κατάστημα, αναφέροντας ότι τα παράπονα αφορούσαν συναλλαγές εκτός της πλατφόρμας.

Μάλιστα η διοίκηση της Skroutz απάντησε μέσω twitter, υποστηρίζοντας ότι εφόσον οι αγορές έγιναν εκτός του marketplace της, δεν φέρει κάποια ευθύνη.

Όμως, όλα τα παραπάνω ήταν μόνο η αρχή.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ενώ όλα έδειχναν ότι είχαν τελειώσει μετά την ανακοίνωση της εταιρείας στις 9 Απριλίου του 2022, στις 13/4/2022 ο ιστότοπος tanea.gr ανάρτησε δημοσίευμα με τίτλο «Καταγγελία – κόλαφος κατά της Skroutz για εξαπάτηση πελατών», φέρνοντας ξανά το θέμα στο προσκήνιο.

Στις 14/4/2022 και ώρα 7:15, η ενημερωτική ιστοσελίδα in.gr ανάρτησε το ίδιο δημοσίευμα με tanea.gr σε επίπεδο Newsroom, το οποίο φέρει επίσης τον τίτλο «Καταγγελία κόλαφος κατά της Skroutz για εξαπάτηση πελατών», παραθέτοντας επίσης τα tweets των δήθεν οργισμένων καταναλωτών.

Στις 14/4/2022 και ώρα 8:15 η ενημερωτική ιστοσελίδα protothema.gr δημοσιεύει το πρώτο «ρεπορτάζ» το οποίο αναδεικνύει την «οργή» στο twitter σε βάρος της skroutz.gr με τίτλο: #Cancel_Skroutz: Οργή στα social media για μεγάλη διαδικτυακή απάτη μέσω της δημοφιλούς πλατφόρμας.

Το περίεργο της υπόθεσης ωστόσο είναι ότι το hashtag #Cancel_Skroutz άρχισε να τρεντάρει στο twitter μετά τα δημοσιεύματα, και συγκεκριμένα μετά το μεσημέρι της 14ης Απριλίου, πράγμα το οποίο δεν πέρασε απαρατήρητο από τους χρήστες

Οι χρήστες του twitter παρατήρησαν ότι άρχισε να κυκλοφορεί το hashtag #cancel_skroutz, από υποτιθέμενους δυσαρεστημένους καταναλωτές. Μια πιο προσεκτική ματιά βρήκε ότι υπήρχαν πάρα πολλοί νέοι λογαριασμού στο twitter, που είχαν μόνο μια δημοσίευση. Μαντέψτε ποιο ήταν το hashtag που δημοσίευαν: #cancel_skroutz

Ταυτόχρονα, δεν ήταν λίγοι οι χρήστες που θεώρησαν ότι τα συγκεκριμένα μέσα ενημέρωσης είχαν όφελος από το ξέσπασμα εναντίον της skroutz.gr, καθώς ο ιδιοκτήτης τους, ο εφοπλιστής Βαγγέλης Μαρινάκης, διατηρεί το νέο marketplace με την επωνυμία shopflix.

Χρήστες του twitter αναφέρουν ότι σκοπός του εφοπλιστή ήταν να χάσει την αξιοπιστία της η εταιρεία skroutz.gr ώστε να αυξηθεί η δημοφιλία του shopflix, με αποτέλεσμα να ξεσπάσει ένα νέο κύμα με hashtag #cancel_shopflix.

Πηγή: thepressproject.gr

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης