Με έγγραφό το οποίο έστειλε προς το Υπουργείο Περιβάλλοντος Ενέργειας & Κλιματικής Αλλαγής και την Περιφέρεια Αττικής, ο Δήμος Χαϊδαρίου, ανοίγει το θέμα της ατμοσφαιρικής ρύπανσης στην περιοχή.
Συγκεκριμένα, η επιστολή αναφέρει: «Όπως γνωρίζετε η πόλη μας επιβαρύνεται περιβαλλοντικά λόγω της γειτνίασης της με τη βιομηχανική περιοχή του Θριασίου, τη διέλευση της Εθνικής Οδού κλπ.. Παρόλα αυτά δεν έχει αντιμετωπιστεί μέχρι σήμερα από τη Πολιτεία σαν περιοχή υψηλού περιβαλλοντικού κινδύνου. Έχουμε διαπιστώσει διαχρονικά σοβαρό πρόβλημα με την ποιότητα της ατμόσφαιρας στην ευρύτερη περιοχή του Δήμου μας και ειδικά στην περιοχή του Δάσους και έχουμε γίνει επανειλημμένα δέκτες παραπόνων αλλά και εγγράφων καταγγελιών από δεκάδες κατοίκους και συλλόγους της πόλης μας. Το φαινόμενο παρουσιάζεται με τη μορφή της έντονης δυσάρεστης οσμής και είναι ιδιαίτερα έντονο όταν ευνοείται από τις επικρατούσες κλιματολογικές συνθήκες, ειδικά τις βραδινές ώρες. Ως εκ τούτου, παρακαλούμε να εγκαταστήσετε και να εντάξετε στο ήδη υπάρχον Εθνικό Δίκτυο Παρακολούθησης Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης (ΕΔΠΑΡ) νέο μόνιμο σταθμό μέτρησης στη περιοχή του Δήμου μας, Δάσος Χαϊδαρίου, ως τη μόνη ενδεδειγμένη λύση για την απρόσκοπτη συνεχή έγκυρη λήψη και καταγραφή στοιχείων ατμοσφαιρικής ρύπανσης. Είμαστε στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε πληροφορία».
Σε συνέχεια των συναντήσεων που είχε ο Δήμαρχος Χαϊδαρίου, Μιχάλης Σελέκος και των επιστολών που στάλθηκαν προς την «Αττικό Μετρό Α.Ε.» σε σχέση με τη δημιουργία σταθμού μετρό στο Χαϊδάρι, ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρίας έστειλε επιστολή στην οποία ανάμεσα στα άλλα υπογραμμίζει:
«Ανεξάρτητα από τις προτεραιότητες που κατά το παρελθόν επέβαλαν τη διέλευση του Μετρό προς άλλους προορισμούς, με γειτνίαση μόνο του Δήμου σας με τις Γραμμές 2 και 3, πιστεύουμε ότι μελλοντικά υπάρχει η δυνατότητα διέλευσης γραμμής του Μετρό από τη Λεωφόρο Αθηνών, κεντροβαρικά δηλαδή εντός του Δήμου Χαϊδαρίου. Υπάρχουν ήδη για το θέμα αυτό σχετικές προβλέψεις σε πρώιμο στάδιο και σε επίπεδο στρατηγικού σχεδιασμού, οι οποίες θα οριστικοποιηθούν στο πλαίσιο μιας ολοκληρωμένης συγκοινωνιακής μελέτης την οποία θα εκπονήσει η ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ εντός του 2017. Είναι αυτονόητο φυσικά ότι η υλοποίηση των μελλοντικών έργων Μετρό θα απαιτήσει την ύπαρξη ικανής χρηματοδότησης, αλλά πιστεύουμε ότι θα συνεχιστεί και στο μέλλον η σταθερή ροή χρηματοδότησης προς τα έργα Μετρό που υπάρχει μέχρι σήμερα».