Χωρίς μετρό θα μείνει η πρωτεύουσα από την έναρξη της βάρδιας έως τις 9 το πρωί και από τις 9 το βράδυ έως τη λήξη, συμμετέχοντας όπως τονίζει το ΣΕΛΜΑ «στις κινητοποιήσεις εναντίoν στην ψήφιση των νέων μέτρων».
Έντονα προβλήματα παρατηρούνται από το πρωί στους δρόμους, εν μέσω πανελλαδικών, καθώς οι εργαζόμενοι στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς αλλά και οι οδηγοί ταξί προχωρούν σε μπαράζ κινητοποιήσεων«Στις 14 Ιουνίου ψηφίζεται ένα νέο πακέτο µέτρων, το λεγόµενο µεσοπρόθεσµο, µε ισχύ µέχρι το 2022 αλλά στην πραγµατικότητα αποτελεί τον ενδιάµεσο κρίκο για την εσαεί συνέχιση των µνηµονίων. Τα νέα µέτρα, µε άλλα λόγια το τέταρτο µνηµόνιο, είναι ακόµη χειρότερα για το λαό, προβλέπουν ωστόσο φοροαπαλλαγές για το µεγάλο κεφάλαιο και ταυτόχρονα την διατήρηση της εργασιακής ζούγκλας που δηµιούργησαν τα προηγούµενα µνηµόνια» αναφέρει, μεταξύ άλλων, σε ανακοίνωση του το Σωματείο Εργαζομένων Λειτουργίας Μετρό Αθήνας κάνοντας λόγο για ξεπούλημα της δημόσιας περιουσίας.
Επίσης, ακινητοποιημένα θα είναι σήμερα λεωφορεία και τρόλεϊ λόγω στάσης εργασίας που πραγματοποιούν οι εργαζόμενοι. Έτσι, χωρίς λεωφορεία θα μείνει η Αθήνα, από τις 12.00 έως τις 17.00. Τα οχήματα θα αρχίσουν να αποσύρονται από τις 11.00 π.μ., ενώ αποκατάσταση της κυκλοφορίας αναμένεται ως τις 18.00. Η στάση εργασίας περιλαμβάνει όλα τα δρομολόγια λεωφορείων του ΟΑΣΑ, συμπεριλαμβανομένων και των δρομολογίων του αεροδρομίου. Η στάση εργασίας πραγματοποιείται προκειμένου να γίνει γενική συνέλευση των εργαζομένων του κλάδου με θέμα την αποτροπή του επικείμενου κλεισίματος του αμαξοστασίου στο Ελληνικό.
Συνεχίζουν και σήμερα Πέμπτη τις κινητοποιήσεις τους οι ιδιοκτήτες ταξί.
Σε ανακοίνωσή του την Τρίτη, το Συνδικάτο Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής (ΣΑΤΑ) ανέφερε ότι οι θεσμοί και ιδιαίτερα οι εκπρόσωποι του ΔΝΤ ζήτησαν «την κατάργηση της υποχρέωσης της ελάχιστης διάρκειας σύμβασης τριών ωρών που έχουν οι εταιρείες ενοικιαζομένων αυτοκινήτων με οδηγό» καταγγέλλοντας πως οι θεσμοί επιθυμούν «να βγάλουν εισιτήριο επιστροφής στην Uber».
«Η ελληνική κυβέρνηση και ο αρμόδιος υπουργός Χρήστος Σπίρτζης αρνήθηκαν μια τέτοια προοπτική, ωστόσο είναι σε δύσκολη θέση, αφού τέθηκε ζήτημα ακόμα και μη συμφωνίας για την αξιολόγηση».
Τόνισε επίσης πως «η έλλειψη σεβασμού από διεθνείς και εγχώριους νταβατζήδες της τουριστικής βιομηχανίας όχι μόνο στους νόμους του ελληνικού κράτους, αλλά και στις αποφάσεις του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου συνιστούν προσβολή και χτύπημα κάτω από τη ζώνη».
Το ΣΑΤΑ υπογράμμισε πως «ξεκινάμε με 24ωρη απεργία, από τις 13/6/2018 (6 π.μ) η οποία θα επαναλαμβάνεται μέχρι να κλείσει οριστικά το ζήτημα».
Καταλήγοντας, το Συνδικάτο ζήτησε συγγνώμη από το επιβατικό κοινό, αλλά όπως τόνισε «δεν μας αφήνουν άλλη επιλογή από το να διεκδικήσουμε με απεργία την επιβίωσή μας».
Σημειώνεται πως με τροπολογία που κατατέθηκε την Τετάρτη στη Βουλή μειώνεται σε μισή ώρα η υποχρέωση της ελάχιστης διάρκειας σύμβασης τριών ωρών που έχουν οι εταιρίες ενοικιαζομένων αυτοκινήτων με οδηγό.