Με ομαλούς ρυθμούς πραγματοποιήθηκε η επιστροφή των εκδρομέων από τις διακοπές των Χριστουγέννων, καθώς τόσο από τα διόδια Καλαμακίου, στην Εθνική Οδό Αθηνών – Κορίνθου, όσο και από τα διόδια Αφιδνών, στην Εθνική Οδό Αθηνών – Λαμίας, περνούν περίπου 80 οχήματα το λεπτό, όσα, δηλαδή, περνούν μια οποιαδήποτε Κυριακή.

Τα κυριότερα προβλήματα παρατηρήθηκαν γύρω στις 19:00, με τα αυτοκίνητα να κινούνται με μειωμένη ταχύτητα στο 34ο χλμ. στο ρεύμα εισόδου της Εθνικής Οδού Αθηνών – Κορίνθου, αμέσως μετά τα τούνελ της Κακιάς Σκάλας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Για τα φετινά Χριστούγεννα, από την Αθήνα αναχώρησαν περισσότερα από 450.000 οχήματα, αριθμός αυξημένος σε σχέση με πέρυσι, όταν για την ίδια περίοδο είχαν αναχωρήσει 400.000 οχήματα.

Ιδιαίτερα αυξημένη είναι η κίνηση στα διόδια των Μαλγάρων, έξω από τη Θεσσαλονίκη, με τις ουρές των αυτοκινήτων να φθάνουν ακόμα και τα πέντε χιλιόμετρα, εξαιτίας τριπλής καραμπόλας που σημειώθηκε σε απόσταση 500 μέτρων από τα διόδια.

Οι άνδρες της τροχαίας βρίσκονται σε κομβικά σημεία και των δύο εθνικών δικτύων, ώστε να παρέμβουν όπου και όποτε αυτό κριθεί απαραίτητο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Από τις 15:00 έχει τεθεί σε εφαρμογή το μέτρο της απαγόρευσης κυκλοφορίας φορτηγών ωφέλιμου βάρους άνω του 1,5 τόνου στο ρεύμα εισόδου σε τμήματα των Εθνικών Οδών.

Συγκεκριμένα, έως τις 22:00 απαγορεύεται η κίνηση των φορτηγών:
α) Στη Ν.Ε.Ο. και στην Π.Ε.Ο. Πατρών – Κορίνθου – Αθηνών, από τα διόδια Ρίου μέχρι τα διόδια Ελευσίνας.
β) Στη Ν.Ε.Ο. Θεσσαλονίκης – Αθηνών, στο ρεύμα προς Αθήνα, από την κάτω διάβαση περιοχής, Σκοτίνας (χ.θ. 410) μέχρι τη Λάρισα (χ.θ. 365+400), από τον κόμβο Ραχών Φθιώτιδας μέχρι τον κόμβο Λαμίας και από τη διασταύρωση του Μπράλου μέχρι τον κόμβο Αγ. Στεφάνου (Κρυονέρι).
γ) Στην Εθνική Οδό Καβάλας – Θεσσαλονίκης, από τη γέφυρα Στρυμόνα μέχρι τη διασταύρωση Ρεντίνας.
δ) Στην Εθνική Οδό Ν. Μουδανιών – Θεσσαλονίκης, από το 34ο χλμ. μέχρι την αερογέφυρα Θέρμης.
ε) Στην Εθνική Οδό Χαλκίδας – Σχηματαρίου, από την υψηλή γέφυρα Χαλκίδας (χ.θ. 12+300) μέχρι τη διασταύρωσή της με τη Ν.Ε.Ο. Αθηνών – Θεσσαλονίκης.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης