Έντονη κινητικότητα, που επιβεβαιώνει μια τιτάνια και επίμονη προσπάθεια συγκάλυψης ενός σκανδάλου ολκής, που είναι σε γνώση ακόμη και του Μεγάρου Μαξίμου, παρατηρείται τις τελευταίες ημέρες στη Ζάκυνθο.

Προηγήθηκε η αποκάλυψη της «Ζούγκλας», στις 4 Νοεμβρίου 2024, για την τοπική διαπλοκή που καλά επικρατεί στο νησί, με αφορμή την καταγγελία απόστρατου αξιωματικού της ΕΛ.ΑΣ, ο οποίος από το 2020 ανεβαίνει τον δικό του Γολγοθά, καθώς δεν μπορεί να βρει το δίκιο του στη διαμάχη που έχει με ιδιοκτήτη συνεργείου, το οποίο λειτουργεί χωρίς τις νόμιμες άδειες (για επισκευή οχημάτων άνω των 3,5 τόνων) πολύ κοντά στο σπίτι του, προκαλώντας -όπως καταγγέλλει- όχληση και διατάραξη της κοινής ησυχίας.

Παράλληλα, και με κορυφή του παγόβουνου τη συγκεκριμένη υπόθεση, υποκρύπτεται και ένα αλισβερίσι με απευθείας αναθέσεις σε διάφορα συνεργεία της περιοχής, που σε ένα κανονικό κράτος δεν θα έπρεπε να συμβαίνει, καθώς αυτά, όπως αποδεικνύεται, δεν διαθέτουν νόμιμες άδειες!

Σήμερα αποκαλύπτουμε ότι την ίδια στιγμή που ο κ.Γιάννης Φαραός εξακολουθεί να γίνεται… «μπαλάκι» από το υπουργείο Μεταφορών μέχρι την περιφέρεια Ζακύνθου, οι ίδιοι οι ιδιοκτήτες συνεργείων της περιοχής (με τους οποίους η «Ζούγκλα» δεν έχει καμία αντιπαράθεση καθώς άλλοι ευθύνονται για την αποδοχή και διαιώνιση αυτής της κατάστασης) παραδέχονται ότι όλα αυτά τα χρόνια επισκευάζουν χωρίς άδεια βαρέα οχήματα άνω των 3,5 τόνων. Επίσης, τώρα ξαφνικά ζητούν προσωρινή άδεια από το Δήμο της Ζακύνθου (αναρμόδιο κατά τα άλλα) για, για να συνεχίσουν να λειτουργούν!

Το θέμα μάλιστα συζητήθηκε και στο Δημοτικό Συμβούλιο της Ζακύνθου, που όλως… τυχαίως αποφάσισε την έκδοση ψηφίσματος που φέρει την υπογραφή, μεταξύ άλλων, του δημάρχου, Γιώργου Στασινόπουλου, με θέμα «τον ορισμό ΖΟΕ στην εκτός σχεδίου γη της Ζακύνθου ή / και Δημιουργία ΒΙΟΠΑ και μέχρι τότε την κατ΄ εξαίρεση για λόγους Δημοσίου Συμφέροντος παροχή άδειας λειτουργίας στους ήδη λειτουργούντες επιτηδευματίες, ώστε να συνεχίσει να εξυπηρετείται η ανάγκη συντήρησης και επισκευής μεγάλων και βαρέων οχημάτων».

Υπογραμμίζουμε ότι το ψήφισμα που υιοθέτησε ο Δήμος, δεν έχει καμία ουσιαστική ισχύ, λόγω αναρμοδιότητάς του.

Μάλλον αποσκοπεί σε… άλλοθι περισσότερο, προκειμένου να συνεχίσει να στέλνει ο Δήμος τα οχήματά του για επισκευή σε συνεργεία που δεν έχουν νόμιμη άδεια.

Ωστόσο είναι απορίας άξιο και άκρως προκλητικό το γεγονός ότι καμία δημόσια αρχή δεν τολμά εφαρμόσει το νόμο και να σφραγίσει, όπως ρητά ορίζει ο νόμος, συνεργεία τα οποία όχι μόνο εξακολουθούν να λειτουργούν ακόμα, αλλά παραμένουν στο απυρόβλητο λόγω των «υψηλών γνωριμιών» που διαθέτουν και της κάλυψης που απολαμβάνουν, συμπεριλαμβανομένων και τοπικών βουλευτών.

Άραγε, γιατί δεν αναλαμβάνει κανείς την ευθύνη να εφαρμόσει τον νόμο; Ποιοι έχουν όφελος από αυτή την ιστορία;

Αρνείται να υπογράψει τις παράνομες άδειες η Περιφέρεια Ιονίων Νήσων – Κάνει λόγο για αρμοδιότητα του υπουργείου Μεταφορών

Σύμφωνα με πληροφορίες της «Ζούγκλας» η Περιφέρεια Ιονίων Νήσων μέσω του αρμόδιου αντιπεριφερειάρχη Κώστα Καποδίστρια, έστειλε έγγραφο στο υπουργείο Μεταφορών, μετά τις εισηγήσεις που δέχτηκε από τους επαγγελματίες του νησιού, υποστηρίζοντας δεν φέρει η Περιφέρεια την ευθύνη των αδειών, τις οποίες όπως αναφέρει «δεν πρόκειται να υπογράψει».

Τονίζει, επίσης, πώς εάν ήθελε το υπουργείο Μεταφορών θα το έλυνε το ζήτημα.

Με λίγα λόγια, ο ένας ρίχνει το μπαλάκι των ευθυνών στον άλλον!

Την ίδια ώρα, ιδιοκτήτες συνεργείων με συνεντεύξεις δε διάφορα τοπικά μέσα ενημέρωσης ομολογούν ότι όλα αυτά τα χρόνια δουλεύουν χωρίς άδεια.

Μηνύσεις και αγωγές για παρακώλυση λειτουργίας… παράνομων συνεργείων

Το οξύμωρο είναι ότι την ίδια στιγμή ο καταγγέλλων κ.Φαραός, που ανέδειξε το πρόβλημα των συνεργείων χωρίς άδεια, έχει δεχθεί μηνύσεις και αγωγές από ιδιοκτήτη συνεργείου, με το επιχείρημα ότι παρακωλύει τη λειτουργία τους. Χωρίς βέβαια να αναφέρει πουθενά ότι πρόκειται για μη νόμιμη λειτουργία, ένα πρόβλημα για το οποίο οι ίδιοι οι επαγγελματίες εκ των υστέρων προσπαθούν να βρουν λύση, μέσω του Δήμου, της Περιφέρειας και του υπουργείου Μεταφορών.

Ο κ.Φαραός καταγγέλλει στη «Ζούγκλα» ότι η υποβολή μηνύσεων και αγωγών σε βάρος του αποσκοπεί στην οικονομική και βιολογική εξόντωσή του.

Οι διαμαρτυρίες των επαγγελματιών φορτηγών οχημάτων

Αξίζει να αναφέρουμε ότι στην ιστοσελίδα ermisnews.gr δημοσιεύθηκε η διαμαρτυρία των επαγγελματιών φορτηγών οχημάτων άνω των 3,5 τόνων, οι οποίοι αποκάλυψαν, από τη δική τους πλευρά τους, ότι δεν υπάρχουν αδειοδοτημένα συνεργεία στη Ζάκυνθο.

Διαβάστε το ρεπορτάζ:

«Ένα θέμα που έρχεται από το παρελθόν αλλά δεν έχει επιλυθεί στο νησί μας απασχολεί τους επαγγελματίες φορτηγών οχημάτων άνω των 3,5 τόνων.

Πρόκειται για την έλλειψη σε αδειοδοτημένα συνεργεία στο νησί μας, θέμα για το οποίο οι ιδιοκτήτες των φορτηγών είναι αναγκασμένοι να μετακινούνται εκτός Ζακύνθου με τα πλοία της γραμμής ώστε να ελεγχθούν από πιστοποιημένα συνεργεία και να επισκευαστούν.

Οι μέχρι τώρα διαμαρτυρίες των επαγγελματιών δεν έχουν φέρει κανένα αποτέλεσμα και για το λόγο αυτό πήραν την απόφαση να συναντήσουν τον Αντιπεριφερειάρχη καθώς είναι θέμα της Περιφέρειας η τακτοποίηση αυτού του ζητήματος και η επίλυση του προβλήματος.

Στο νησί μας υπάρχουν περισσότερα από 2000 φορτηγά αυτοκίνητα άνω των 3,5 τόνων τα οποία κάθε φορά που παθαίνουν βλάβη ή πρέπει να κάνουν τη συντήρηση του οχήματος, φεύγουν από εδώ και πηγαίνουν στην Πελοπόννησο για να βρουν συνεργείο με άδεια για βαρέα οχήματα. Ο λόγος για τον οποίο στη Ζάκυνθο δεν υπάρχει αδειοδοτημένο συνεργείο είναι ότι απαιτείται η λειτουργία βιομηχανικής περιοχής, που δεν διαθέτουμε. Από την στιγμή που δεν υπάρχει βιομηχανική ζώνη για να συγκεντρωθούν εκεί τα συνεργεία, δεν δίνεται και η άδεια. Αναφερόμαστε στα συνεργεία που ελέγχουν οχήματα βαρέου τύπου.

Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν ότι κάποια συνεργεία λειτουργούν παράνομα και δέχονται τα μεγάλα φορτηγά, αλλά σε κάθε περίπτωση οι αρχές πρέπει να δώσουν λύση.

Οι υπεύθυνοι των φορτηγών δηλώνουν ότι μπορεί η Αντιπεριφέρεια να δώσει προσωρινές άδειες σε κάποια συνεργεία μέχρι να ρυθμιστεί καθ’ ολοκληρίαν το πρόβλημα. Στην κατηγορία των οχημάτων που οι ιδιοκτήτες τους ταλαιπωρούνται, εκτός από τους ιδιώτες είναι και τα τρακτέρ των αγροτών, όπως και τα οχήματα του φορέα καθαριότητας.

“Δεν γίνεται να μην φτιάχνονται τα οχήματά μας στη Ζάκυνθο και να υφιστάμεθα τέτοια ταλαιπωρία” δήλωσαν οι επαγγελματίες οδηγοί»

Δείτε το σχετικό δημοσίευμα της «Ζούγκλας»

Όργιο παρανομίας στη Ζάκυνθο – Ανεξέλεγκτες οι τοπικές «μαφίες»