Νέος κύκλος δοκιμασίας αρχίζει στο μέτωπο της επανεκκίνησης των μεγάλων οδικών αξόνων. Με γενναίες υποχωρήσεις του ελληνικού Δημοσίου, υπέρ των εργολάβων και των τραπεζών και κάλυψη πάλι από το Δημόσιο με εγχώριους και κοινοτικούς πόρους, του χρηματοδοτικού κενού των έργων, συνολικού ύψους άνω των 2 δισ. ευρώ, φαίνεται ότι «κλειδώνει» η τελική συμφωνία για την επανεκκίνηση των τεσσάρων οδικών αξόνων (Ολυμπία Οδός, Ιόνια Οδός, άξονας Κεντρικής Ελλάδας και Μαλιακός – Κλειδί).
Όπως αναφέρει το tharrosnews,gr, κανείς δε γνωρίζει την έκταση των αντιδράσεων για την περικοπή των έργων. Εκτιμάται δε ότι η κυβέρνηση δύσκολα θα πετύχει τη συναίνεση βουλευτών από περιοχές όπου περικόπτεται η κατασκευή των οδικών έργων, για την έγκριση των συμβάσεων.
Ήδη οι κυβερνητικοί βουλευτές του Νομού Ηλείας απειλούν με αντάρτικο για την περικοπή του τμήματος της Ολυμπίας Οδού έως την Τσακώνα, ενώ και ο Γιάννης Λαμπρόπουλος έχει απειλήσει με ανάλογη στάση.
Βέβαια, στην Ολυμπία Οδό πρόσφατα ανακοινώθηκε η κατασκευή του τμήματος Πάτρα-Πύργος από το νέο ΕΣΠΑ.
Αναφορικά, όμως, με το Πύργος-Τσακώνα δεν υπάρχει κάτι νεότερο και πιθανότατα δεν υπάρχει η διάθεση να προχωρήσει από όλες τις πλευρές. Εις βάρος του συγκεκριμένου τμήματος είναι και οι πολύ χαμηλές ημερήσιες διελεύσεις, που τον καθιστούν ιδιαίτερα ζημιογόνο.