Εδώ και τέσσερα χρόνια τουλάχιστον η συμμορία φέρεται να προχωρούσε σε κλοπές οχημάτων μέχρι να καταφέρει οι άνδρες του τμήματος εγκλημάτων κατά ιδιοκτησίας να εξαρθρώσει την εγκληματική οργάνωση. Οι συλληφθέντες, έξι άτομα, βρίσκονται σήμερα ενώπιον του Ανακριτή, ενώ οι Αρχές εξετάζουν λεπτομερώς τη δράση τους.

Τη σπείρα αποτελούσαν, δύο αδέλφια με συνεργεία και φανοποιεία αυτοκινήτων στα Άνω Λιόσια και στο Μενίδι, ένας πρώην ηθοποιός, Νίκος Γ., ο οποίος είχε εμφανιστεί στο σήριαλ «Κωνσταντίνου και Ελένης», υποδυόμενος  τον «Μάριο τον Μαζόχα».

Στην κατάθεσή του ο πρώην ηθοποιός φέρεται να υποστήριξε τα εξής: «Είμαι ιδιοκτήτης συνεργείου αυτοκινήτων και πώλησης ανταλλακτικών τα τελευταία 21 χρόνια. Είμαι καλός μάστορας και έχω δουλειά όλα αυτά τα χρόνια. Δεν θα το παίξω άγιος αλλά για αμάξια που μου λέτε θα σας πω ότι έχει γίνει. Αρχικά θέλω να σας πω ότι γνωρίζω τον (σ.σ. αναφέρεται στον φερόμενο ως αρχηγό)…. Επίσης ξέρω τον ξάδερφό μου. Εγώ δεν είμαι κλέφτης αυτοκινήτων. Δεν έχω κλέψει ποτέ αλλά γνωρίζω ότι στον χώρο μας δεν όλα είναι καθαρά. Εγώ θα σας μιλήσω για τα τέσσερα αυτοκίνητα. Επειδή εμπορεύομαι και ανταλλακτικά και γνωρίζω τη δουλειά του μαζί με τον ξάδερφό μου πέρα από τις επισκευές των αυτοκινήτων που μου έφεραν στο συνεργείο έκανα και κάποιες αποσυναρμολογήσεις από πλημμυρισμένα αυτοκίνητα τα οποία όμως είχαν ανταλλακτικά φανοποιίας και τα οποία ήταν σε καλή κατάσταση. Δηλαδή έβρισκα αυτοκίνητα από ασφαλιστικές εταιρείες τα έλυνα και μετά περνούσα κάποια ανταλλακτικά μέσω ιστοσελίδας που είχα και σελίδα άλλη.

(…) Κάποια στιγμή πριν από περίπου δύο χρόνια ήρθε ο… και μου ζήτησε να τον βοηθήσω με κάποια αυτοκίνητα πλημμυρισμένα που είχε. Δηλαδή ήθελε να κατεβάσω τις μηχανές που ήταν χαλασμένες απ’ το νερό και να βάλουμε πάνω λειτουργικές που θα μου έφερνε αυτός. Έτσι και έγινε αλλά κάποια στιγμή ενώ έκανα τις εργασίες που μου ζητούσε δε με πλήρωνε τα ποσά που είχαμε συμφωνήσει. Αφού κατάλαβα ότι κάτι δεν πήγαινε καλά γιατί τα κλειδιά από τα αυτοκίνητα που μου έφερνε ήταν απομίμηση. Όταν τον ρωτούσα τι γίνεται μου τα μασούσε. Το τελευταίο αμάξι που μου έφερε ήταν ένα πολύ ακριβό BWM μοντέλο X4 λευκό το οποίο και εγώ το κατάλαβα ότι ένα τέτοιο αμάξι δεν κόβεται για ανταλλακτικά και με το κλαρκ που βρήκατε στο συνεργείο το έβγαλα στη λεωφόρο Καραμανλή. Εκεί παρεξηγηθήκαμε και δεν ξαναπήρα αυτοκίνητο από αυτόν γιατί είμαι 50 χρονών, έχω προβλήματα υγείας, έχω ένα μικρό αγόρι και δε θέλω μπλεξίματα».

Όσον αφορά στα ναρκωτικά και στα όπλα που βρέθηκαν στο σπίτι του αναφέρει: «Για τα όπλα που βρήκατε στο σπίτι θέλω να σας πω ότι είναι απομιμήσεις και τα έχω για τις γιορτές. Για τα χρήματα που αναφέρω στις τηλεφωνικές μας συνομιλίες θέλω να σας πω ότι αφορούσαν πληρωμές του… προς εμένα για την αποσυναρμολόγηση των πλημμυρισμένων αυτοκινήτων που μου έφερνε. Τώρα για τον ξάδερφό μου έκανε ό,τι του έλεγα. Δεν έχει ευθύνη για τα αμάξια που του έλεγαν να αποσυναρμολογήσει και επειδή καταλάβαμε ότι κάτι δεν πήγαινε καλά με τον… έφυγε με τη γυναίκα του για την Κρήτη. Δεν οπλοφορώ ούτε έχω λόγο να το κάνω. Για τα ναρκωτικά που βρήκατε στο συνεργείο μου δεν ήξερα ότι βρισκόντουσαν εκεί και δεν είναι σίγουρα δικά μου. Ο χώρος είναι δικός μου αλλά όχι τα ναρκωτικά. Τα ναρκωτικά τα έφερε εκεί (αναφέρεται σε όνομα). Δεν ξέρω άλλα στοιχεία του. Είμαι ειλικρινής απέναντί σας σε ό,τι σας έχω πει μέχρι τώρα. Αν έχω βλάψει κάποιον ιδιοκτήτη αυτοκινήτου ζητάω συγγνώμη. Τίποτα άλλο δεν έχω να σας πω, έχω μετανιώσει και ζητάω συγγνώμη».

Μέχρι στιγμής έχουν ταυτοποιηθεί δεκάδες κλοπές αυτοκινήτων στην Αττική και οι Αρχές εξετάζουν πολύ περισσότερες περιπτώσεις καθώς η εγκληματική οργάνωση φέρεται να δρούσε και πριν το 2020 με διαφορετική σύνθεση.

Θύμα της συμμορίας των «6» είναι και ο γνωστός παλαίμαχος ποδοσφαιριστής, Στάθης Ταυλαρίδης, ο οποίος πριν λίγες μέρες είδε τη μηχανή του να κάνει φτερά από το Χαλάνδρι.

Όπως φαίνεται στο βιντεοληπτικό υλικό, ένα από τα μέλη της σπείρας πραγματοποιεί «αυτοψία» σε αυτοκίνητο που είναι σταθμευμένο σε πυλωτή και συγκεκριμένα ένα Peugeot 3008 κι έπειτα με έναν φακό ελέγχει το εσωτερικό του οχήματος. Αφού τσεκάρει το συναγερμό του αυτοκινήτου αποχωρεί από το σημείο, ενώ είναι βέβαιο ότι κάποια στιγμή θα επέστρεφε αφού το είχε βάλει στο μάτι. Άλλωστε το συγκεκριμένο μοντέλο είναι πολύ εμπορικό.

Στη συνέχεια οδηγούσαν τα οχήματα στα συνεργεία-διαλυτήρια, όπου τα αποσυναρμολογούσαν και τα διέθεταν στην αγορά ενώ πολλές φορές πλαστογραφούσαν τις πινακίδες και τα πωλούσαν σε ανυποψίαστους αγοραστές.

Δείτε αποκλειστικές εικόνες από το «διαλυτήριο»:


Οι μάρκες που προτιμούσε η συμμορία ήταν Nissan, Mercedes, BMW, Peugeot, Jeep και άλλα εμπορικά μοντέλα, όπως Smart και Τοyota.

Συγκεκριμένα, τα αυτοκίνητα που έκλεβαν είχαν ιδιαίτερα αυξημένη αγοραστική ζήτηση, όπως MERCEDES μοντέλων SLK και SMART, VOLKSWAGEN μοντέλο GOLF, TOYOTA μοντέλων CH-R και ΥARIS, PEUGEOT μοντέλων 208, 2008 και 3008, FORD μοντέλο FIESTA, FIAT μοντέλο 500, BMW, μοντέλο GS 1250 R, OPEL μοντέλο CROSSLAND, CITROEN μοντέλο C3 και RENAULT μοντέλο CAPTUR.

Όπως διαπιστώθηκε, το παράνομο οικονομικό όφελος της σπείρας αγγίζει το 1 εκατομμύριο ευρώ.

Ο ρόλος των «6» στην εγκληματική οργάνωση

Σύμφωνα με την ανακοίνωση της Αστυνομίας, τα μέλη της οργάνωσης, είχαν συστήσει και ενταχθεί σε εγκληματική οργάνωση με συγκεκριμένη δομή, η οποία προέβαινε σε κλοπές οχημάτων και μοτοσικλετών με ιδιαίτερα αυξημένη αγοραστική ζήτηση, με συγκεκριμένο τρόπο δράσης (modus operandi), με σκοπό τον παράνομο πορισμό εισοδήματος.

Αρχηγός της σπείρας φέρεται πως είναι ο ιδιοκτήτης του συνεργείου – φανοποιείου αυτοκινήτων «MVS CAR PAINT» στα Άνω Λιόσια. Ο ίδιος, μετέβαινε ανελλιπώς στο συνεργείο – φανοποιείο της οργάνωσης, όπου φρόντιζε για τη λειτουργία του, ενώ παράλληλα μεριμνούσε για την εξέλιξη της εγκληματικής τους δραστηριότητας.

Για την επίτευξη του σκοπού τους, είχαν διακριτούς μεταξύ τους ρόλους, και συγκεκριμένα:

  • 35χρονος, ο οποίος κατείχε τον αρχηγικό ρόλο, ήταν αποκλειστικός ρυθμιστής της λειτουργίας της οργάνωσης, ενώ σε συνεργείο – φανοποιείο, ιδιοκτησίας του, πλαστογραφούνταν τα κλεμμένα οχήματα. Κατεύθυνε τις ενέργειες των μελών της οργάνωσης, φροντίζοντας για την παραλαβή, αποθήκευση και περαιτέρω διάθεση αποσυναρμολογημένων εξαρτημάτων και ανταλλακτικών. Επιπλέον, διαχειρίζονταν τις χρηματικές ροές για τη λειτουργία της εγκληματικής οργάνωσης, όπως τις πληρωμές για την αποσυναρμολόγηση αυτοκινήτων και τα λειτουργικά κόστη εγκαταστάσεων.
  • 32χρονος, λειτουργούσε σε άμεση εξάρτηση με το αρχηγικό μέλος της οργάνωσης, ενώ είχε κομβικό ρόλο για τη λειτουργία αυτής καθώς πραγματοποιούσε ταξινομήσεις οχημάτων από το εξωτερικό και στη συνέχεια προέβαινε στην πώληση των πλαστογραφημένων αυτοκινήτων, παραλαμβάνοντας τα τιμήματα και εξαπατώντας τους αγοραστές,
  • 43χρονος, ο οποίος είχε αναλάβει την εγκατάσταση και λειτουργία σε εγκαταλειμμένο κτίσμα αυτοσχέδιου διαλυτηρίου. Ήταν το άτομο που παραλάμβανε τα κλεμμένα οχήματα, τα απέκρυπτε και φρόντιζε για την αποσυναρμολόγησή τους. Όταν ολοκλήρωνε τις εργασίες, παρέδιδε τα εξαρτήματα με τη χρήση κλειστών φορτηγών στο αρχηγικό μέλος,
  • 29χρονος και 21χρονος, αποτελούσαν τον επιχειρησιακό βραχίονα της οργάνωσης και αφαιρούσαν οχήματα, που κάλυπταν τις ανάγκες της οργάνωσης. Για να πετύχουν τον σκοπό τους κινούνταν νυχτερινές ώρες σε διάφορες περιοχές της Αττικής, αναζητώντας οχήματα. Αφού διέπρατταν την κλοπή, μετέφεραν τα οχήματα σε συνοικιακές οδούς ή σε «καβάτζα» τους, για να μην ανευρεθούν, και
  • 51χρονος, ο οποίος επίσης διέθετε συνεργείο αυτοκινήτων, όπου λειτουργούσε αυτοσχέδιο διαλυτήριο οχημάτων, σε υπαίθριο χώρο με υψηλή περίφραξη και μεγάλη διπλή πόρτα. Από αυτόν το αρχηγικό μέλος, με χρήση αυτοκινήτου – βαν φόρτωνε και παραλάμβανε ανταλλακτικά αυτοκινήτων, έναντι αντιτίμου.

Από τις έρευνες που πραγματοποιήθηκαν στο πλαίσιο της επιχείρησης της Αστυνομίας, μεταξύ άλλων, βρέθηκαν και κατασχέθηκαν:

  • -9- κλεμμένα οχήματα,
  • -9- οχήματα, των οποίων η νόμιμη προέλευση εξετάζεται,
  • -1- κλεμμένη μοτοσικλέτα,
  • -8- σκελετοί οχημάτων (σασί), με αποκομμένα τα πλακίδια αναγραφής αριθμού πλαισίου και τις ενδείξεις – stickers αυτών,
  • -8- κινητήρες αυτοκινήτων,
  • πλαστές πινακίδες κυκλοφορίας,
  • πλήθος πινακίδων κυκλοφορίας χωρών Εξωτερικού,
  • πλαστές σφραγίδες,
  • συσκευή παρεμβολής ραδιοσυχνοτήτων (jammer),
  • διαγνωστικά εγκεφάλου αυτοκινήτων,
  • φύσες που συνδέονται στην OBD οχημάτων,
  • ιδιαίτερα μεγάλος αριθμός ανταλλακτικών – εξαρτημάτων οχημάτων,
  • πλήθος κινητών τηλεφώνων,
  • πλήθος εγγράφων που αφορούσαν οχήματα προερχόμενα από το εξωτερικό,
  • πλήθος κλειδιών οχημάτων και κλειδί πασπαρτού,
  • φορητοί ηλεκτρονικοί υπολογιστές,
  • πλήθος καρτών sim και μέσων αποθήκευσης δεδομένων USB και micro sd,
  • -1.332- γραμμάρια κάνναβης,
  • ρουχισμός που φορούσαν κατά τη διάπραξη των κλοπών,
  • -2- όπλα (πιστόλι και περίστροφο), -3- αεροβόλα πιστόλια και -1- ρέπλικα περιστρόφου,
  • -11- μαχαίρια διαφόρων μεγεθών,
  • -100- φυσίγγια και
  • -1730- ευρώ.