Κάτι περισσότερο από αισιόδοξα είναι τα μηνύματα για την τουριστική περίοδο όσον αφορά στα αγροτουριστικά καταλύματα σε όλη την Κρήτη, αφού οι κρατήσεις δείχνουν άνοδο που ξεπερνάει το 10%, ενώ η πληρότητα κινείται ενθαρρυντικά, καθώς αυτήν την ώρα πλησιάζει ένα ποσοστό που φτάνει το 80%.

«Οι μονάδες αγροτουρισμού της Κρήτης έχουν καθιερωθεί για ένα σημαντικό μέρος των επισκεπτών που έρχονται τα τελευταία χρόνια επαναλαμβανόμενα» τόνισε η πρόεδρος του Συλλόγου Μονάδων αγροτουρισμού, Κορίνα Μηλιαράκη. Πρόκειται, κυρίως, για επισκέπτες από τη Γαλλία, τη Γερμανία, αλλά και για όσους αρέσκονται να απολαμβάνουν τις διακοπές τους κοντά στη φύση.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

«Ο αγροτουρισμός έχει βοηθήσει στο να γίνονται γνωστά και τα προϊόντα του τόπου μας στο εξωτερικό, με τον πιο αυθεντικό τρόπο. Οι επισκέπτες που έρχονται κοντά με τα τοπικά παραδοσιακά προϊόντα, τα οποία διαθέτουν οι αγροτουριστικές μονάδες, γίνονται οι καλύτεροι ‘‘διαφημιστές’’. Αυτό είναι πολύ σημαντικό, γιατί θα τα αναζητήσουν και στη χώρα τους» επεσήμανε ο Νίκος Μηλιαράκης, πρόεδρος του Δικτύου Οινοπαραγωγών Κρήτης.

«Ήρθε η ώρα τα τοπικά προϊόντα να μπουν ευρέως στα ξενοδοχεία του νησιού. Μόνο έτσι θα αποκτήσουν την υπεραξία που τους αξίζουν. Αν συνεχίσουμε με τη λογική που επικρατούσε εδώ και δεκαετίες, να μπαίνουν προϊόντα εισαγόμενα στις ξενοδοχειακές μονάδες, θα χάσουμε αυτήν την ευκαιρία που δίνεται και που μπορεί να βοηθήσει στην ανάπτυξη του πρωτογενούς τομέα και στη σύνδεσή του με τον τριτογενή» τόνισε το μέλος της διοίκησης της ΟΑΣΝΗ, Μιχάλης Καμπιτάκης.

Ισχυρή απήχηση ο οινοτουρισμός

Μεγάλη ζήτηση δείχνουν να έχουν τα τελευταία χρόνια οι λεγόμενες οινοτουριστικές διαδρομές, όπως εξηγούν στην «ΥΧ» ο Ράμι Μασούντ και η Στέλλα Αστυρακάκη, που τον τελευταίο χρόνο δραστηριοποιούνται στο κομμάτι του οινοτουρισμού με τους «Οινοπερηπατητές» Wine Walkers Crete.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

«Τα οινοποιεία και οι διαδρομές που δημιουργούνται, περιλαμβάνοντας διαμονή σε μονάδες αγροτουρισμού, αποτελούν μια τάση που διακρίνουμε πως έχει αυξημένη ζήτηση τα τελευταία χρόνια. Οι επισκέπτες του νησιού, πέρα από τις παραλίες και τα αρχαιολογικά αξιοθέατα, επιθυμούν να έρχονται πιο κοντά με τα φημισμένα προϊόντα της Κρήτης, αλλά και τις μονάδες παραγωγής. Το γεγονός αυτό καλλιεργεί συνθήκες μιας ιδανικής διαφήμισης των προϊόντων του νησιού στο εξωτερικό» είπε ο κ. Μασούντ, ενώ η κα Αστυρακάκη διευκρίνισε ότι, με πρώτους τους Γάλλους και εν συνεχεία τους Γερμανούς επισκέπτες, ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τα κρασιά δείχνουν οι Βέλγοι και οι Ελβετοί. Σημαντική αύξηση παρουσιάζει, επίσης, το ενδιαφέρον και Αμερικανών επισκεπτών που τα τελευταία χρόνια έχουν γνωρίσει και αγαπήσει τα κρητικά κρασιά.

Πηγή: ypaithros.gr

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης