Με τη νέα μορφή τους θα αρχίσουν να λειτουργούν μέχρι το τέλος της εβδομάδας οι πιάτσες ταξί (οι νέες πιάτσες και οι επεκτάσεις των υφιστάμενων) στο κέντρο και τις υπόλοιπες περιοχές της Θεσσαλονίκης, καθώς υλοποιείται σχετική απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου μετά την τυπική έγκριση της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας (Αντιπεριφέρεια Θεσσαλονίκης).

Στο πλαίσιο της εφαρμογής του σχεδίου για να επιλυθεί το πρόβλημα που δημιουργούν ουρές των ταξί δυσκολεύοντας την κυκλοφορία στο κέντρο της πόλης προβλέπεται σημαντική ελάφρυνση του κυκλοφοριακού στο ιστορικό κέντρο, αλλά και σε βασικές οδικές αρτηρίες, όπως η Β. Όλγας. Τα ταξί θα σταθμεύουν στις νέες πιάτσες (σε εσοχές, αριστερά του δρόμου ή σε κάθετες οδούς) και θα απελευθερωθεί ο λεωφορειόδρομος, καθώς στις πιάτσες που θα μείνουν εντός αυτού θα σταματούν μόνο τα οχήματα που χωράει η καθεμία. Συνεργεία του Δήμου Θεσσαλονίκης τοποθέτησαν ήδη την ειδική σηματοδότηση και έκαναν όλες τις απαιτούμενες ενέργειες, προκειμένου να αρχίσει η λειτουργία των στάσεων για τα ταξί.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η συμφωνία με τη συγκατάθεση του συνόλου των εμπλεκομένων φορέων (Δήμος Θεσσαλονίκης, Μητροπολιτική Ενότητα, Διεύθυνση Τροχαίας και Σωματείο Ιδιοκτητών Ταξί) προβλέπει ότι σε ολόκληρο τον Δήμο Θεσσαλονίκης θα δημιουργηθούν συνολικά 14 νέες πιάτσες ταξί, θα επεκταθούν 15 υφιστάμενες και θα καταργηθούν έξι, τις οποίες πρότειναν οι ίδιοι οι ιδιοκτήτες των ταξί.

Συγκεκριμένα στο σχέδιο προβλέπεται να δημιουργηθούν πιάτσες σε οδούς κάθετες στην Τσιμισκή, τη Β. Όλγας, την Εγνατία και την Κ. Καραμανλή, όπως είναι η Εθνικής Αμύνης, η Παύλου Μελά, η Αγίας Σοφίας, η Βενιζέλου, η Δελφών, η Καλλιδοπούλου, η Κούσκουρα, η Καρόλου Ντηλ, η 25ης Μαρτίου, η Μάρκου Μπότσαρη, η Πέτρου Συνδίκα, η Λασκαράτου κ.ά. Επιπλέον, συμφωνήθηκε να δημιουργηθούν πιάτσες στην περιοχή της Τούμπας, όπου μάλιστα προηγήθηκε σχετική απόφαση της δημοτικής κοινότητας.

Οι πρώτες πιάτσες που τίθενται σε λειτουργία βρίσκονται στην οδό Παύλου Μελά (από Τσιμισκή μέχρι Γρηγορίου Παλαμά), στην οδό Βενιζέλου, στην οδό Αγίας Σοφίας (από Τσιμισκή μέχρι Μητροπόλεως) και στη Μακένζι Κινγκ. Επίσης, έχει γίνει επέκταση αρκετών υφιστάμενων στάσεων που από πέντε θέσεις απέκτησαν έξι ή επτά. Μοναδική εκκρεμότητα αποτελεί η πιάτσα στην οδό Καρόλου Ντηλ, για την οποία κατόπιν συμφωνίας όλων των πλευρών δόθηκε δίμηνη παράταση, για να γίνουν οι απαιτούμενες προετοιμασίες και ενέργειες και αναμένεται να λειτουργήσει με τη νέα μορφή της στο τέλος του Φεβρουαρίου 2014.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Επιμέλεια: Χρύσα Λουγιάκη

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης