Άνοιξαν τα στόματα! Μία νέα καταγγελία κατά του κέντρου αισθητικής Cosmedical Clinic Greece έφτασε στα γραφεία της «Ζούγκλας».
Σύμφωνα με τα όσα καταγγέλλει η Μ.Κ., κέρδισε στο Instagram ένα διαγωνισμό που είχε οργανώσει το εν λόγω κέντρο αισθητικής. Πηγαίνοντας στα γραφεία του ινστιτούτου, της έκαναν μία άλλη προσφορά αντί εκείνης που κέρδισε την οποία αποδέχτηκε και προπλήρωσε. Όλα αυτά συνέβησαν με την έναρξη του lockdown λόγω της πανδημίας οπότε και αναβλήθηκαν οι συνεδρίες του εκάστοτε πελάτη. Ή τουλάχιστον έτσι θα νόμιζε κάποιος, καθώς από ένα διάστημα και μετά το κέντρο αισθητικής πραγματοποιούσε παράνομα τις συνεδρίες. Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η Μ.Κ. «μετά από συνεχή προσπάθεια επικοινωνίας μαζί τους και αφού δεν σήκωναν το τηλέφωνο πήγα στο κέντρο τους και μου είπαν ότι δεν κάνουν συνεδρίες ενώ έκαναν. Ένα μήνα μετά πήγα πάλι από εκεί και μου είπαν ότι τις κάνουν κρυφά. Ζήτησα εφόσον είχα προπληρώσει να τις κάνω έστω και κρυφά. Μου είπαν να κλείσουμε ραντεβού όμως δεν με ειδοποίησαν ποτέ».
Λίγο καιρό αργότερα, η καταγγέλλουσα, μην έχοντας καταφέρει να λάβει τις υπηρεσίες για τις οποίες είχε πληρώσει, ζήτησε, όπως ήταν φυσικό, τα χρήματά της πίσω. «Στην αρχή αρνιόντουσαν κατηγορηματικά. Ωστόσο, φτιάξαμε τελικά μία υπεύθυνη δήλωση, η οποία δεν υπάρχει πουθενά πλέον, με τα προσωπικά μου στοιχεία καθώς και τον αριθμό τραπεζικού λογαριασμού που θα μου επέστρεφαν τα χρήματα. Μου είπαν να επικοινωνήσω ξανά μαζί τους σε 20 μέρες. Επικοινώνησα αλλά χωρίς αποτέλεσμα. Το Σεπτέμβρη μιλάω με μία από τις υπεύθυνες του κέντρου η οποία μου είπε πως έχει πέσει το σύστημα και δεν μπορούν να δουν την καρτέλα μου».
Η κατάσταση ξέφυγε και η Μ.Κ. έκανε καταγγελία στον Συνήγορο του Καταναλωτή. Ούτε αυτό όμως φαίνεται να πτόησε την επιχείρηση.
Ακούστε αναλυτικά όλα όσα κατήγγειλε η Μ.Κ. στη «Ζούγκλα» για το κέντρο αισθητικής: