Το πρώτο του δρομολόγιο από το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης προς το νησί της Σαμοθράκης, πραγματοποίησε σήμερα το νέο ταχύπλοο «Ζέφυρος», της εταιρείας ΣΑΟΣ Α.Ν.Ε.Σ.. Ένα ακόμη δρομολόγιο ταχύπλοου, αυτή τη φορά της εταιρείας «CS Ferries», πρόκειται να αδειοδοτηθεί αύριο, με τις δυο ανταγωνίστριες εταιρείες να αλληλοκατηγορούνται για τη διαδικασία αδειοδότησης.
Συγκεκριμένα σε συνέντευξη Τύπου που ακολούθησε του αγιασμού του «Ζέφυρος», ο πλοιοκτήτης στη Φώτης Μανούσης δεν περιορίστηκε στην παρουσίαση των νέων δρομολογίων αλλά προχώρησε σε σειρά καταγγελιών όσον αφορά στην αδειοδότηση του ταχύπλοου της «CS Ferries». Τη μήνιν του κ. Μανούση προκάλεσε το γεγονός ότι νωρίτερα και μόλις λίγες ώρες πριν την υπογραφή και της νηολόγησης του ταχύπλοου «Σαμοθράκη» της CS Ferries, ο ένας εκ των δύο μετόχων της εταιρείας, Γαβριήλ Χατζηγαβριήλ, με ανακοίνωσή του συνέδεε την μέχρι τώρα καθυστέρηση έναρξης των δρομολογίων του πλοίου της εταιρείας του με τη σημερινή δρομολόγηση του «Ζέφυρος» της εταιρίας ΣΑΟΣ.
Απαντώντας, όπως διευκρίνισε, στα όσα του προσάπτουν ο κ. Μανούσης τόνισε στη σημερινή συνέντευξη Τύπου πως «στην Ελλάδα δεν υπάρχουν πλέον άδειες σκοπιμότητας και η δρομολόγηση πλοίων γίνεται βάση νόμων και συγκεκριμένων διαδικασιών», ενώ ισχυρίστηκε πως «παραποιήθηκαν στοιχεία ώστε κατά παρέκκλιση του νόμου να δοθεί άδεια δρομολόγησης» και υπογράμμισε πως «απαγορεύεται η έκτακτη δρομολόγηση με εξαίρεση συγκεκριμένων αιτιών», που όπως εκτιμά εν προκειμένω δεν υφίστανται.
Ο κ. Μανούσης έστρεψε τα βέλη του και κατά της βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Έβρου, Νατάσας Γκαρά αναφέροντας μεταξύ άλλων ότι παρενέβη πολιτικά επιμένοντας μέσω εισηγήσεων για να «παρακαμφθεί η νομοθεσία, στις δρομολογήσεις».
«Νομίζω ότι αυτό που αναγνώρισε με τη δήλωσή του (ο κ. Μανούσης) είναι ότι από τη θέση του βουλευτή και εγώ και οι συνάδελφοί μου δουλέψαμε για την αποκατάσταση της συγκοινωνίας στο νησί. Αν θεωρεί πολιτική εμπλοκή ή παρέμβαση το να πιέζουμε τους υπουργούς να τελειώσουνε γρήγορα τις διαδικασίες που προβλέπονται από το νόμο, ώστε το νησί καλοκαιριάτικα να μη μείνει χωρίς συγκοινωνία, είναι τιμή μας και δουλειά μας και υποχρέωσή μας, να έχουμε τέτοιες παρεμβάσεις για να βοηθάμε το νησί, τους κατοίκους, τους τουρίστες και τους επαγγελματίες της περιοχής μας. Αυτή ναι είναι η πολιτική μας παρέμβαση αλλά είναι και η υποχρέωσή μας ως βουλευτές», ήταν η απάντηση της κ. Γκαρά σε όσα δήλωσε ο κ. Μανούσης.
Τέλος, σε ανακοίνωσή της αναφορικά με τη δρομολόγηση των εν λόγω πλοίων, η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Ναυτιλίας σημειώνει μεταξύ άλλων πως «έχοντας σαν άξονα την ενίσχυση της τοπικής οικονομίας, μέσω της τόνωσης της τουριστικής κίνησης και απαντώντας στις εκπεφρασμένες ανάγκες τόσο των τοπικών παραγωγικών φορέων της Σαμοθράκης, όσο και εκπροσώπων της Τοπικής Αυτοδιοίκησης του Νομού, ενέκρινε, ακολουθώντας την κείμενη νομοθεσία, αιτήματα των εταιριών για δρομολόγηση στη γραμμή δύο επιπλέον Ε/Γ πλοίων», εκφράζοντας την ελπίδα «το ενδιαφέρον για ενίσχυση των δρομολογίων να είναι σταθερό και να αφορά και τους χειμερινούς μήνες».