Στη μακέτα μένει το μετρό Θεσσαλονίκης, το μεγαλεπήβολο και πολυδιαφημιζόμενο έργο που θα άλλαζε τον συγκοινωνιακό και εμπορικό χάρτη της συμπρωτεύουσας, καθώς η κοινοπραξία ΑΕΓΕΚ-Impregilo-Ansaldo-Seli-Ansaldobreda κατέθεσε την Τετάρτη αίτημα διάλυσης της σύμβασης, προϋπολογισμού 800 εκατ. ευρώ.
«Η ανάδοχος κοινοπραξία του έργου Μελέτη, Κατασκευή και Θέση σε Λειτουργία του Μετρό Θεσσαλονίκης επέλεξε σήμερα (χθες), μετά την έκδοση σχετικής Απόφασης του αρμοδίου Διαιτητικού Δικαστηρίου για το θέμα της οριακής προθεσμίας του Έργου, να υποβάλει Αίτηση Διάλυσης της Σύμβασης. Η Αττικό Μετρό μετά από έλεγχο της αίτησης θα προβεί, εντός του προβλεπομένου από τη νομοθεσία 15νθημέρου, στις νόμιμες ενέργειες με γνώμονα, όπως πάντα, τη διασφάλιση του Δημοσίου συμφέροντος» επισημαίνεται στην ανακοίνωση της Αττικό Μετρό.
Χαρακτηριστικά του βασικού δικτύου μετρό στη Θεσσαλονίκη:
- 13 σύγχρονοι σταθμοί με κεντρική αποβάθρα
- 9,6 χλμ. γραμμής με δύο ανεξάρτητες σήραγγες μονής τροχιάς
- 18 υπέρ-αυτόματοι συρμοί τελευταίας τεχνολογίας, πλήρως κλιματιζόμενοι, οι οποίοι θα κινούνται χωρίς οδηγό αλλά με συνοδό
- συστήματα αυτόματων θυρών επί των των αποβάθρων κάθε σταθμού για καλύτερη εξυπηρέτηση και μέγιστη ασφάλεια του επιβατικού κοινού
- δημιουργία αμαξοστάσιου έκτασης 50.000 τ.μ. στην περιοχή της Πυλαίας.
Η εξέλιξη αυτή έρχεται μετά την ομόφωνη έγκριση την Τρίτη από το Κεντρικό Αρχαιολογικό Συμβούλιο της μελέτης για την «Ανάδειξη των αρχαιοτήτων στον σταθμό “Βενιζέλου” στο Μετρό Θεσσαλονίκης – Aπόσπαση και επανατοποθέτηση των βυζαντινών ευρημάτων στο 85% του συνόλου τους».
Διαβάστε επίσης:
Μετρό Θεσσαλονίκης: Τη διάλυση της σύμβασης ζήτησε ο εργολάβος, Πρώτη καταχώρηση: Τετάρτη, 17 Δεκεμβρίου 2014, 18:52