Σε υποβάθμιση οδηγείται η τριτοβάθμια εκπαίδευση στην Ήπειρο. Το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων, όπως αποκάλυψε ο απερχόμενος πρύτανης, Ιωάννης Γεροθανάσης, δεν μπορεί να ανταποκριθεί στα στοιχειώδη λειτουργικά έξοδα, καθώς και στην αναμενόμενη συγχώνευση σχολών και το Τ.Ε.Ι. Ηπείρου κλείνει δύο τμήματά του.

Το ένα είναι αυτό της Λαϊκής και Παραδοσιακής Μουσικής και πλέον το μέλλον του είναι αβέβαιο. Την ίδια στιγμή το Τμήμα Εφαρμογών των Ξένων Γλωσσών στη Διοίκηση και το Εμπόριο του Τ.Ε.Ι. Ηπείρου στην Ηγουμενίτσα αναμένεται να έχει τη χαμηλότερη βάση εισαγωγής στην Ελλάδα, η όποια θα κυμανθεί κάτω από 4.500 μόρια!

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο «Καλλικράτης» που εφαρμόζεται και στην εκπαίδευση, λόγω οικονομικής κρίσης, ματαίωσε, όπως όλα δείχνουν, την ίδρυση του Πανεπιστημίου Δυτικής Ελλάδας, με τη μη αυτονόμηση των τεσσάρων Σχολών των Ιωαννίνων, που εδρεύουν στο Αγρίνιο. Όμως, με την επαναφορά στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων των τεσσάρων Σχολών του Αγρινίου θα οξυνθεί ακόμη περισσότερο το οικονομικό κατρακύλισμα του Α.Ε.Ι.

Πτώση μορίων εισαγωγής

Η… πτώση του Τμήματος Λαϊκής και Παραδοσιακής Μουσικής του Τ.Ε.Ι. που εδρεύει στην Άρτα οφείλεται κατά κύριο λόγο τόσο στην έλλειψη χρηματοδότησής του όσο και στην πρόταση του Υπουργείου Πολιτισμού για το «νέο σχολείο», σύμφωνα με την οποία στα Μουσικά Γυμνάσια και Λύκεια θα έχουν τη δυνατότητα να διδάσκουν και δεξιοτέχνες – αυτοδίδακτοι μουσικοί.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αυτό τονίζουν διδάσκοντες και διδασκόμενοι, οι οποίοι οργάνωσαν μάλιστα και σχετική εκδήλωση. Καθηγητές και φοιτητές του Τμήματος ζητούν «την ομοιότροπη μεταχείριση του αντικειμένου της μουσικής με όλα τα άλλα σχολικά γνωστικά αντικείμενα». Επιθυμούν να υπαχθεί άμεσα η μουσική στην ευθύνη του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου.

Να μη μείνει η λαϊκή και παραδοσιακή μουσική μακριά από τις υψηλές προδιαγραφές που θεσπίστηκαν για τους άλλους κλάδους. Αντιδρούν, όπως υποστηρίζουν, στην αντιμετώπιση της μουσικής ως περιθωριακής. Διεκδικούν μια μουσική εκπαίδευση με όραμα και πνοή, στο ύψος των ακαδημαϊκών απαιτήσεων που διαμορφώνει η διεθνής επιστημονική κοινότητα.

Πηγή: proinoslogos.gr

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης