Τον τίτλο της χειρότερης σε εξυπηρέτηση δημόσιας υπηρεσίας στη Λάρισα διεκδικεί το κεντρικό κατάστημα της ΔΕΗ, εκεί όπου καθημερινά εκατοντάδες πολίτες απ’ όλο το νομό βιώνουν το μαρτύριο της… σταγόνας προκειμένου να εξυπηρετηθούν για υποθέσεις τους.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, η αναμονή πλέον για απλές υπηρεσίες όπως αλλαγή ονόματος σε λογαριασμό ή επανασύνδεση λόγω νέας ενοικίασης χώρου ξεπερνούν ακόμη και τις τέσσερις ώρες! Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα Λαρισαίου που έσπευσε χθες στις 9 το πρωί και χρειάστηκε να περιμένει έως τη 13:25 το μεσημέρι για να εξυπηρετηθεί!
Η απίστευτη αυτή κατάσταση που επικρατεί το τελευταίο διάστημα έρχεται ως αποτέλεσμα της κατάργησης περιφερειακών γραφείων της ΔΕΗ, αναγκάζοντας έτσι πολίτες από απομακρυσμένα χωριά του νομού όχι μόνον να ταξιδεύουν δεκάδες χιλιόμετρα για να έρθουν στη Λάρισα, αλλά και να χάνουν ουσιαστική μισή ημέρα για να εξυπηρετηθούν!
Την ίδια ώρα το προσωπικό, που με φιλότιμο και υπερπροσπάθεια καλείται να διεκπεραιώσει αυτό τον τεράστιο φόρτο εργασίας, παραμένει το ίδιο, αν όχι λιγότερο σε σχέση με το παρελθόν, ενώ στις υπηρεσίες εξυπηρέτησης πλέον «επιστρατεύονται» άτομα με οκτάμηνες συμβάσεις.
Έτσι, οι ουρές της υπομονής είναι καθημερινό φαινόμενο στο κτήριο επί της οδού Καρδίτσης, με μία υπάλληλο της ΔΕΗ και έναν υπάλληλο security να προσπαθούν φιλότιμα να διαχειριστούν την κατάσταση της αναμονής.
Πηγή: onlarissa.gr