Ένα από τα δεκάδες περιστατικά που συμβαίνουν και δυσφημούν τον ελληνικό τουρισμό διαδραματίστηκε στην περιοχή Μάτι της Αττικής. Όπως καταγγέλλει στη zougla.gr ο κ. Μιχάλης Τσίτσος, έμπλεξε στον κυκεώνα της γραφειοκρατίας αλλά και της απάτης, επειδή θέλησε απλά να γράψει τα παράπονά του στο βιβλίο παραπόνων που πρέπει σύμφωνα με τον νόμο να διαθέτει κάθε ξενοδοχείο.

Συγκεκριμένα ,ο κ, Τσίτσος ερχόμενος συχνά στην Αθήνα λόγω επαγγελματικών υποχρεώσεων διαμένει σε ξενοδοχεία της Αττικής. Αυτή την φορά, είχε επιλέξει το ξενοδοχείο Aquamarina στο Μάτι. Η γυναίκα του-όπως αναφέρει στην συνομιλία- είχε κλείσει τηλεφωνικά τιμή διανυκτέρευσης στο συγκεκριμένο ξενοδοχείο 55 ευρώ μαζί με πρωινό.

Το ζευγάρι ήρθε στην Αθήνα την προηγούμενη Τρίτη. Σήμερα έφυγε για την Βέροια. Όταν όμως έφτασε η ώρα της πληρωμής, η υπάλληλος του ξενοδοχείου τους χρέωσε την βραδιά 68 ευρώ. Σαν να μην έφτανε αυτό, ο κ. Τσίτσος ζήτησε το βιβλίο παραπόνων του ξενοδοχείου προκειμένου να γράψει τα παράπονά του. Βιβλίο δεν υπήρχε αλλά η κουτοπονηριά δεν σταματάει εκεί. Έπειτα από επιμονή του καταγγέλλοντα του φέρνουν για να γράψει στο βιβλίο ευχών του ξενοδοχείου. Από αυτή την στιγμή ξεκινάει και ο κυκεώνας της γραφειοκρατίας.

Ο ρόλος της Τουριστικής Αστυνομίας Κηφισιάς

Ο κ. Τσίτσος, επικοινωνεί με την τουριστική αστυνομία της Κηφισιάς και συνομιλεί με την κα. Γάλου, η οποία του λέει μεν ότι το ξενοδοχείο είναι υποχρεωμένο να έχει βιβλίο παραπόνων αλλά του εξηγεί ότι δεν μπορεί να κάνει απολύτως τίποτα και ότι πρέπει να πάρει την αστυνομία.

Ανήμπορο και το ΑΤ. Μαραθώνα

Όπως τον παρέπεμψε η κα Γάλου, ο κ. Μιχάλης επικοινωνεί με το ΑΤ. Μαραθώνα αλλά ο αξιωματικός τον ενημερώνει ότι ούτε αυτοί μπορούν να παρέμβουν και τον παραπέμπει να πάρει το 100. Έτσι λοιπόν ενημερώνεται η Άμεση Δράση για να έρθει μετά από μία ώρα ένα περιπολικό προκειμένου να καταγράψει το περιστατικό.


 Η αναμονή στο ΑΤ. Νέας Μάκρης

Όλα καταλήγουν στο ΑΤ. Νέας Μάκρης, με τον κ.Τσίτσο να ζητάει καταγραφή του συμβάντος, προκειμένου να κάνει μήνυση γεγονός που- όπως υποστηρίζει- δεν έγινε.
Οι αξιωματικοί εκεί του είπαν πως πρέπει να περιμένει μέχρι τις 14:00 για να αλλάξουν οι βάρδιες αλλά ο κ. Τσίτσος έπρεπε να φύγει για επαγγελματικές υποχρεώσεις στην Βέροια.

Aκούστε τι καταγγέλλει ο κ. Μιχάλης Τσίτσος


Τι απαντά το ξενοδοχείο

Η zougla.gr επικοινώνησε με το ξενοδοχείο Aquamarina.Η απάντηση ήταν η εξής:
«Απάντηση θα δώσουμε στον κ. Τσίτσο»