Ανάβουν και πάλι τις μηχανές τους οι μετροπόντικες του Μετρό Θεσσαλονίκης σε λίγες ημέρες.

Όπως όλα δείχνουν, τα προβλήματα, που το τελευταίο διάστημα είχαν ως αποτέλεσμα την ακινητοποίησή τους και σχετίζονταν με επιβατικούς σταθμούς και κινητοποιήσεις εργαζομένων, οδεύουν προς την επίλυσή τους. Έτσι, αρχές Ιουνίου οι μετροπόντικες αναμένεται να συνεχίσουν το υπόγειο ταξίδι τους στην πόλη.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τη διαβεβαίωση, ότι «επιλύονται και τα τελευταία προβλήματα», έδωσε ο υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Γιάννης Μαγκριώτης, ο οποίος επισκέφθηκε σήμερα τα γραφεία της Διεύθυνσης Μετρό Θεσσαλονίκης και είχε συνάντηση εργασίας με τον νέο πρόεδρο της Αττικό Μετρό ΑΕ, Χρήστο Τσίτουρα, και τη νέα διοίκηση.

Στη θέση του διευθυντή της διεύθυνσης «Μετρό Θεσσαλονίκης» τοποθετήθηκε το μέχρι τώρα στέλεχος στην «Εγνατία Οδό ΑΕ», Γιώργος Κωνσταντινίδης.

«Σήμερα τοποθετήθηκε από την ηγεσία της Αττικό Μετρό ΑΕ η νέα διεύθυνση στη Θεσσαλονίκη, με στόχο να ανασυγκροτήσει τον μηχανισμό του Μετρό και τη δομή στη Θεσσαλονίκη, να δώσει λύσεις άμεσα σ’ όλες τις εκκρεμότητες και τα προβλήματα» ανέφερε ο κ. Μαγκριώτης.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο υφυπουργός επανέλαβε ότι στόχος είναι να ολοκληρωθεί η βασική γραμμή στις αρχές του 2014, ενώ προανήγγειλε θετικές εξελίξεις στο θέμα της απαλλοτρίωσης του χώρου που απαιτείται για την κατασκευή του σταθμού στο Παπάφειο Ορφανοτροφείο, υπογραμμίζοντας ότι ο σταθμός θα κατασκευαστεί.

Σε σχέση με τις επεκτάσεις του Μετρό, ο κ. Μαγκριώτης εκτίμησε ότι, μέχρι το τέλος του χρόνου, θα ολοκληρωθεί η δημοπράτηση της επέκτασης του Μετρό στην Καλαμαριά, ενώ γνωστοποίησε ότι θα ξεκινήσουν και οι μελέτες για την επέκταση των γραμμών προς τα Δυτικά, πρώτα παράλληλα στην οδό Λαγκαδά προς την Ευκαρπία και τα Νοσοκομεία στη Βορειοδυτική Θεσσαλονίκη, με στόχο η γραμμή να δημοπρατηθεί μέσω του ΕΣΠΑ.

Σημείωσε, επίσης, ότι δόθηκε εντολή να σχεδιαστεί και μία νέα γραμμή, η οποία θα συνεχίζει από τον Σιδηροδρομικό Σταθμό, την Ξηροκρήνη, τους Αμπελόκηπους, τη Μενεμένη, τον Εύοσμο, το Κορδελιό και θα καταλήγει σε συνδυασμό με τον Προαστιακό στη βιομηχανική περιοχή και στα ΤΕΙ της Σίνδου.

Όσον αφορά στη χρηματοδότηση του έργου, ο κ. Μαγκριώτης επεσήμανε ότι αυτή έχει διασφαλιστεί τόσο για τη βασική γραμμή όσο και για την επέκταση προς την Καλαμαριά, ενώ σχετικά με την απεργία των εργαζομένων και τις καθυστερήσεις στις πληρωμές τους σημείωσε ότι τα προβλήματα που παρατηρήθηκαν λύθηκαν, εκφράζοντας παράλληλα τη βούληση να μην επαναληφθούν στο μέλλον.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης