Δύο μέρες μόνο έμεινε η δασκάλα στο παράρτημα του δημοτικού σχολείου στα Άγναντα της Άρτας.

Οι 9 μαθητές είναι και πάλι – όπως κι από την αρχή της χρονιάς – χωρίς δάσκαλο, ενώ ο προϊστάμενος της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, Κ. Γούσιας, διαβεβαιώνει ότι σε 10-15 μέρες θα στείλει άλλον δάσκαλο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το δημοτικό σχολείο στα Άγναντα, στον ορεινό όγκο των Τζουμέρκων, έκλεισε πριν από 15 χρόνια και το κτίριο φιλοξενεί σήμερα το δημαρχείο, ενώ οι μαθητές πήγαιναν όλα αυτά τα χρόνια σχολείο στη γειτονική Ράμια.

Οι γονείς έδωσαν φέτος μάχη για να λειτουργήσει στο χωριό τους ένα παράρτημα σχολείου και κατάφεραν να αποσπάσουν τη συγκατάθεση του προϊσταμένου Π.Ε. και του νομαρχιακού συμβουλίου.

Όμως από την αρχή της σχολικής χρονιάς αναπληρώτρια δασκάλα βρέθηκε μόλις την περασμένη Παρασκευή. Η νεαρή εκπαιδευτικός πήγε από τα Γιάννενα στα Άγναντα για δύο μόνο μέρες και προχθές υπέβαλε την παραίτησή της.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Επικαλέστηκε προσωπικούς λόγους

«Επικαλέστηκε προσωπικούς λόγους κι έτσι οι μαθητές έμειναν χωρίς δασκάλα.

Θα κάνω το παν για να βρεθεί αναπληρωτής δάσκαλος, αυτό όμως δεν γίνεται από τη μια μέρα στην άλλη.
Προς το παρόν δεν υπάρχει κάποιος υπεράριθμος στη διάθεση της Διεύθυνσης, ελπίζω όμως να βρεθεί σύντομα», δήλωσε ο κ. Γούσιας.

Έξαλλοι οι γονείς των μαθητών κατέβηκαν χθες στην Άρτα και επιχείρησαν να κάνουν συμβολική κατάληψη στα γραφεία της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, απαιτώντας λύση εδώ και τώρα.

Σημειώνεται ότι τα μαθήματα γίνονται σε αίθουσες του γυμνασίου στα Άγναντα, ενώ τώρα οι μαθητές υποχρεώνονται να πηγαίνουν και πάλι στη Ράμια, όπου λειτουργεί διθέσιο δημοτικό σχολείο με 15 παιδιά.
«Φέτος το χωριό έχει 9 μαθητές και οι γονείς πέτυχαν να δημιουργηθεί παράρτημα δημοτικού σχολείου.

Πρέπει όμως να έχουν υπομονή, γιατί αυτά τα ζητήματα είναι γραφειοκρατικά και δεν λύνονται εύκολα.

Μακάρι να μείνει το σχολείο και όλα τα επόμενα χρόνια να υπάρχουν δάσκαλοι και μαθητές», μας είπε ο δήμαρχος Αγνάντων, Χρ. Χασιάκος.

Πηγή: epirusgate

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης