Νέο κείμενο απάντηση, απευθυνόμενο αυτή τη φορά στη Δημόσια Αρχή Λιμένων, απέστειλε η SEA & LAND E.E. στο zougla.gr.
Το κείμενο παρατίθεται αυτούσιο:
Αναφορικά με από 30.1.2020 δημοσίευμα της «SEA & LAND SERVICES E.E.» και της από 31.1.2020 «απάντησης» της Δημόσιας Αρχής Λιμένων, σημειώνουμε επιγραμματικά τα ακόλουθα:
Για τις μειωτικές και συκοφαντικές αναφορές σε εμένα και στο πρόσωπο της νομίμου εκπροσώπου μου επιφυλασσόμεθα ρητά όλων των νομίμων δικαιωμάτων μας.
Ύστερα από την έκδοση της υπ’ αριθμ. 16/30.1.2020 απόφασης του Ειρηνοδικείου Πειραιώς και κατόπιν από 31.1.2020 Άδειας Μεθόρμισης του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά, το επιβατηγό πλοίο ”KALLI P.” μεθόρμισε με απόλυτη, όπως ήταν αναμενόμενο, ασφάλεια στις 31.1.2020 στο ναυπηγείο Φρατζή στο Πέραμα.
Αδυνατούμε να αντιληφθούμε σε τι αποσκοπεί η από 31.1.2020 «Απάντηση της Δημόσιας Αρχής Λιμένων» που δημοσιεύτηκε στη “zougla”. Σημειώνουμε όμως με λύπη μας ότι το περιεχόμενό της δεν συνάδει με έγγραφο προερχόμενο από δημόσια αρχή, αφού ασχολείται με παροχή «πληροφοριών» (που είναι προφανές ότι παρασχέθηκαν από γνωστή εμπαθή κυρία) επί άσχετων και αδιάφορων θεμάτων, που παραπέμπουν σε συζητήσεις καφενείου.
Η ουσία της υποθέσεως είναι ότι με την ανωτέρω μεθόρμιση του ”KALLI P.” η αυθαίρετη προβλήτα στο ναυπηγείο της “MED SHIPYARD ΕΠΕ“, όπου ήταν παραβεβλημένο το εν λόγω πλοίο, ελευθερώθηκε και μπορεί πλέον να κατεδαφιστεί.
Επίσης, με την εν λόγω μεθόρμιση αποφεύχθηκε η εκποίηση του ”KALLI P.” στον διαγωνισμό που είχε προκηρύξει η Δημόσια Αρχή Λιμένων (ΔΑΛ) με το ευτελές τίμημα των περίπου 300.000 Ευρώ.
Υπενθυμίζεται ότι τα ευρισκόμενα πίσω από την πλοιοκτήτρια του πλοίου συμφέροντα επιδίωκαν να μη γίνει η μεθόρμιση του ”KALLI P.”, προκειμένου να γίνει ο πλειοδοτικός διαγωνισμός της Δ.Α.Λ. ώστε να αγοράσουν το πλοίο με το ασήμαντο τίμημα των περίπου 300.000 Ευρώ και να μη γίνει ο συνεπεία της υπ’ αριθμ. 365/31.10.2019 κατασχετήριας έκθεσης αναγκαστικός πλειστηριασμός του εν λόγω πλοίου με εκτίμηση της αξίας του στα 2.062.000 ευρώ και με τιμή πρώτης προσφοράς το ποσό των 1.374.800 Ευρώ που ορίστηκε με την υπ’ αριθμ. 1849/9.12.2019 απόφαση του Μονομελούς Πρωτοδικείου Πειραιώς.
Σημειωτέον ότι το ”KALLI P.” χαρακτηρίστηκε ως «επικίνδυνο και επιβλαβές» προκειμένου να καταστεί δυνατή η απομάκρυνσή του ώστε να ελευθερωθεί η ως άνω αυθαίρετη προβλήτα προκειμένου να κατεδαφιστεί. Αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο η ΔΑΛ είχε δεχθεί την με αριθμό πρωτοκόλλου ΑΠ.ΕΙΣ.ΔΑΛ 6130/17/10-1-2020 αίτηση – δήλωση εμού της εταιρείας «SEA & LAND SERVICES E.E.», που ορίστηκα μεσεγγυούχος του ανωτέρω πλοίου, περί του ότι ως εκπρόσωπος και προς το συμφέρον των δανειστών του πλοίου κατά τον νόμο αναλαμβάνω να προβώ στις απαιτούμενες ενέργειες για την απομάκρυνση / μεθόρμιση του πλοίου στο ναυπηγείο SALAMIS SHIPYARDS στη Σαλαμίνα και γι’ αυτό το λόγο με την υπ’ αριθμ. πρωτοκόλλου 6000/05/2020 από 10.1.2020 απόφαση του Διοικητή της Δ.Α.Λ. αποφασίστηκε η αναστολή του πλειοδοτικού διαγωνισμού για περίοδο μέχρι 31.1.2020, προκειμένου να ασκηθεί το παραπάνω δικαίωμα. Ήδη, επειδή το ανωτέρω ναυπηγείο SALAMIS SHIPYARDS στη Σαλαμίνα, προφανώς κατόπιν πιέσεων που δέχθηκε από συμφέροντα που αντιτίθεντο στη μεθόρμιση του ”KALLI P.” (επειδή σκόπευαν να το αποκτήσουν αντί πινακίου φακής στο διαγωνισμό της Δ.Α.Λ.), καθυστερούσε να δεχτεί το πιο πάνω πλοίο, γεγονός που γνωστοποιήθηκε στο Ειρηνοδικείο Πειραιά με την από 24.1.2020 αίτηση της «SEA & LAND SERVICES E.E.», η μεθόρμιση έγινε τελικά στις 31.1.2020 στο ναυπηγείο Φρατζή στο Πέραμα με την από 31.1.2020 Άδεια Μεθόρμισης του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά, ύστερα από την έκδοση της υπ’ αριθμ. 16/30.1.2020 απόφασης του Ειρηνοδικείου Πειραιώς.
Το πιο πάνω πλοίο ήρθε το 2015 στο Πέραμα ρυμουλκούμενο από το Μαρόκο και ευρίσκεται σε κατάσταση ασφαλούς πλευστότητας και στεγανότητας και είναι παντελώς σφραγισμένο στα ύφαλά του. Επίσης στο εν λόγω πλοίο, τα έτη 2015 έως 2017, έως τότε συμφερόντων Κωνσταντίνου Παναγιωτόπουλου, πραγματοποιήθηκαν σύμφωνα με δηλώσεις του τελευταίου εργασίες επισκευών και συντήρησης άνω του 1.000.000 ευρώ, ενώ πάντα υπήρχε πλήρωμα σ’ αυτό και φύλακες, μετά δε από την κατάσχεσή του τη φύλαξή του την ανέλαβε η ανωτέρω εταιρεία “SEA & LAND SERVICES E.E.”. Το εν λόγω πλοίο είναι ασφαλισμένο σε πρώτης τάξεως ασφαλιστές για το σύνολο της αξίας του που ανέρχεται σε 4.250.000 Ευρώ.
Είναι προφανής η απογοήτευση εκείνων των συμφερόντων που επιδίωκαν να αποκτήσουν το πλοίο ”KALLI P.” αντί πινακίου φακής στο διαγωνισμό της ΔΑΛ και να αποκομίσουν έτσι παράνομο περιουσιακό όφελος μεγαλύτερο από 1 εκατομμύριο Ευρώ σε βάρος όλων εκείνων των ατυχών που έχουν απαιτήσεις κατά της πλοιοκτήτριας εταιρείας και του εν λόγω πλοίου. Είναι επίσης αναμενόμενο ότι τα εν λόγω συμφέροντα δεν θα εγκαταλείψουν την εν λόγω παράνομη επιδίωξή τους.
Εν όψει των ανωτέρω, προκαλεί εύλογες ανησυχίες η αναφορά στην πιο πάνω από 31.1.2020 «Απάντηση της Δημόσιας Αρχής Λιμένων» περί του ότι έγινε «μεθόρμιση» και όχι «απομάκρυνση» του ”KALLI P.”, δεδομένου ότι η πιο πάνω υπ’ αριθμ. πρωτοκόλλου 6000/05/2020 από 10.1.2020 απόφαση- όπως και οι μετέπειτα αποφάσεις- του Διοικητή της Δ.Α.Λ. εκδόθηκε σε σχέση με μεθόρμιση του ”KALLI P.”, η οποία μεθόρμιση προβλέπονταν τότε για το ναυπηγείο SALAMIS SHIPYARDS στη Σαλαμίνα.
Ευελπιστούμε ότι θα επικρατήσει η νομιμότητα και ότι το ανωτέρω πλοίο θα παύσει πλέον να χαρακτηρίζεται ως δήθεν «επικίνδυνο» και «επιβλαβές», προκειμένου να προχωρήσει κανονικά η αναγκαστική του εκποίηση στο δημόσιο αναγκαστικό πλειστηριασμό με το ελάχιστο τίμημα των 1.374.800 ευρώ που ορίστηκε με την υπ’ υπ’ αριθμ. 1849/9.12.2019 απόφαση του Μονομελούς Πρωτοδικείου Πειραιά και να αποφευχθεί η εκποίησή του σε διαγωνισμό της ΔΑΛ με το ευτελές τίμημα των 300.000 ευρώ .
Επιφυλασσόμεθα ρητά όλων των νομίμων δικαιωμάτων μας.
Πειραιάς,3 Φεβρουαρίου 2020,
Ο πληρεξούσιος δικηγόρος