Ένα περιστατικό βίας σημειώθηκε στο Γυμνάσιο Περίστασης Κατερίνης, όπου γονείς ενός μαθητή προπηλάκισαν καθηγητή πληροφορικής και του άσκησαν σωματική βία, ενώ στη συνέχεια προχώρησαν σε μήνυση εναντίον του.

Σύμφωνα με πληροφορίες του ThessToday.gr το περιστατικό σημειώθηκε πριν από 15 ημέρες, όταν ο μαθητής, καταγωγής Ρομ, μάλωνε με έναν συμμαθητή του εντός της τάξης για μεταξύ τους διαφορές και πιάστηκαν στα χέρια. Τον διαπληκτισμό αντιλήφθηκε ο καθηγητής, ο οποίος έσπευσε να χωρίσει τα δύο παιδιά. Όπως αναφέρουν πηγές, ο καθηγητής κράτησε τον Ρομ μαθητή για να τους σταματήσει και όσο τον κρατούσε, ο άλλος μαθητής βρήκε την ευκαιρία να χτυπήσει το παιδί στο πρόσωπο.

Αργότερα οι γονείς και οι συγγενείς του πρώτου μαθητή έφτασαν στο σχολείο, απείλησαν τον καθηγητή, τον προπηλάκισαν και προχώρησαν σε χειροδικία. Ο καθηγητής χρειάστηκε να μεταφερθεί στο Γ.Ν. Κατερίνης.

Μάλιστα οι γονείς, καταλογίζοντας ευθύνες στον εκπαιδευτικό για ό,τι συνέβη με τον γιο τους, προχώρησαν σε μήνυση. Το περιστατικό οδήγησε τους συναδέλφους του στο Γυμνάσιο Περίστασης να εκδώσουν ανακοίνωση, εκφράζοντας τη συμπαράστασή τους στον καθηγητή, ενώ ανακοίνωση εξέδωσε και η ΕΛΜΕ Πιερίας.

Όπως αναφέρει στο ThessToday.gr ο Μιχάλης Δελής από την ΕΛΜΕ Πιερίας, πρόκειται για ένα πρωτόγνωρο περιστατικό, όπου οι γονείς επιτέθηκαν απρόκλητα στον καθηγητή, τονίζοντας τη θέση των εκπαιδευτικών σύμφωνα με την οποία τέτοιες πράξεις δε μπορεί να συμβαίνουν στις σχολικές κοινότητες. «Είναι ένα θέμα στο οποίο πρέπει να εστιάσουμε για να δούμε γιατί οι έφηβοι μαθητές έχουν αντιπαραθέσεις και οι γονείς αντί να βρουν λύσεις και να βοηθήσουν τα παιδιά τους με διάλογο, επιλέγουν να οξύνουν τα πράγματα και να ασκήσουν βία πάνω σε εκπαιδευτικούς. Δεν είχαμε περιστατικά βίας στην Πιερία και ελπίζω να μην έχουμε συνέχεια».

Ο κ. Δελής υπογράμμισε ότι η κατάσταση στο γυμνάσιο είναι ήρεμη έκτοτε και πως ο καθηγητής συνεχίζει τη δουλειά του. Όπως επισημαίνει: «Οι εκπαιδευτικοί είναι στην πρώτη γραμμή αντιμετώπισης των κρίσεων στα νέα παιδιά. Μετά από τον εγκλεισμό δύο χρόνων, οι μαθητές μένοντας μακριά από το σχολείο και την κοινωνικοποίηση, έχουν κι αυτοί προβλήματα. Κατανοούμε τα φαινόμενα και τα βάζουμε στη σωστή διάσταση. Στηρίζουμε με όλες μας τις δυνάμεις τον εκπαιδευτικό και τους εκπαιδευτικούς και πάμε παρακάτω».