Ζει και βασιλεύει η γραφειοκρατία στο δημόσιο παρά τις κυβερνητικές εξαγγελίες για την εξάλειψή της και την καθιέρωση της ηλεκτρονικής εξυπηρέτησης των πολιτών. Όπως επιβεβαιώνει καταγγελία που έφτασε στην «Ζούγκλα», μια απλή διαδικασία, όπως είναι η κατάθεση άδειας κυκλοφορίας, μπορεί να μετατραπεί σε μια μεγάλη ταλαιπωρία για την οποία κανείς υπεύθυνος δεν μπορεί να δώσει οριστική λύση.
«Αγοράσαμε ένα αυτοκίνητο, κάναμε τη μεταβίβαση ηλεκτρονικά και πληρώσαμε το παράβολο. Όταν κάνεις ηλεκτρονικά τη μεταβίβαση, έπειτα πρέπει να πας την άδεια κυκλοφορίας στην αρμόδια Διεύθυνση Μεταφορών και Επικοινωνιών της Περιφέρειας Δυτικής Αττικής. Αν δεν το κάνεις μέσα σε 30 ημέρες πρέπει να ξαναπληρώσεις παράβολο», εξηγεί ο καταγγέλλων ο οποίος έμεινε άφωνος με τα όσα εξοργιστικά άκουσε η σύζυγός του που πήγε στο αρμόδιο τμήμα για να ολοκληρώσει την προβλεπόμενη διαδικασία.
«Μας είπαν ότι ο υπάλληλος που έκανε αυτή τη δουλειά έχει πάρει μετάθεση και ότι δεν υπάρχει κάποιος που μπορεί να κάνει αυτήν τη διαδικασία. Περιμέναμε την προϊσταμένη η οποία επίσης δεν γνώριζε τι πρέπει να κάνουμε, που θα δώσουμε δηλαδή την άδεια για να βγει το χαρτί και έπειτα η νέα άδεια κυκλοφορίας», εξηγεί ο καταγγέλλων που δεν έλαβε καμία σαφή απάντηση για τη διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσει και τα χαρτιά που χρειάζονται.
Σημειώνεται πως η «Ζούγκλα» συνομίλησε με ανθρώπους της αγοράς του αυτοκινήτου οι οποίοι διευκρίνισαν πως μετά το πέρας των 30 ημερών, πράγματι, ακυρώνεται η αίτηση μεταβίβασης, όμως, όταν κινηθούν εκ νέου οι διαδικασίες ο πολίτης δεν χρειάζεται να καταβάλλει πάλι το παράβολο.
Σε κάθε περίπτωση, είναι φανερό πως η ιστορία επαναλαμβάνεται επιβεβαιώνοντας πως οι πολίτες ακόμα οδηγούνται στον λαβύρινθο της γραφειοκρατίας καθώς οι υπεύθυνοι δηλώνουν αναρμόδιοι και ανήμποροι να διεκπεραιώσουν ακόμα και τις πιο απλές υποθέσεις.
Ακούστε τι κατήγγειλε στη «Ζούγκλα» ο πολίτης: