Ο Δήμος Ύδρας λόγω χρήσης ανανεώσιμων πηγών ενέργειας, ήταν από τους δήμους υπόδειγμα! Ένα μέρος λοιπόν των χρημάτων που πήρε από τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας (Ανεμογεννήτριες νησίδα Άγιος Γεώργιος) το επέστρεψε στους οικιακούς του καταναλωτές μέσω ΔΕΔΔΗΕ και των εταιρειών παροχής ρεύματος που ανήκουν.
Εδώ αρχίζει και ο «γολγοθάς» του πολίτη Μ.Κ. που όπως καταγγέλλει στο zougla.gr , ο πρώην πάροχος ρεύματος που ανήκε «κρατάει παράνομα ένα χρηματικό ποσό που δικαιούμαι». Μάλιστα όπως μας αναφέρει ο αναγνώστης μας, η εταιρία αρχικά έριξε το φταίξιμο στον Διαχειριστή Ελληνικού Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας (ΔΕΔΔΗΕ) και του είπαν να απευθυνθεί εκεί.
Παρακάτω όμως μας στέλνει την απάντηση του ΔΕΔΔΗΕ η οποία αναφέρει ότι:
«Από πλευράς του ΔΕΔΔΗΕ, έχουν αποσταλεί αναλυτικοί κατάλογοι των δικαιούχων Ειδικού Τέλους ΑΠΕ 1% ετών 2015-2019 του Δήμου Ύδρας προς όλους τους εμπλεκόμενους Προμηθευτές, όπως προβλέπεται βάσει της ισχύουσας νομοθεσίας. Το αίτημα δε χρήζει περαιτέρω ενεργειών από μέρους του ΔΕΔΔΗΕ. Παρακαλούμε όπως απευθυνθείτε στον προμηθευτή σας για την επίλυση του αιτήματός σας» παραπέμποντας τον στον πρώην πάροχο ρεύματος του. Ενώ μάλιστα του διευκρινίζει ότι από 1/7/2022 έχει στείλει e-mail ενημερωτικό στον πάροχο ρεύματος που ανήκε το 2019.
Ο αγανακτισμένος πολίτης κλείνοντας τονίζει ότι θα φτάσει μέχρι και στον συνήγορο του καταναλωτή για το θέμα αυτό. Ενώ όπως καταγγέλλει:
«Ο πάροχος ρεύματος που ήμουν, μου τονίζει ότι δεν μιλάει με τον ΔΕΔΔΗΕ και αυτό μου κάνει τρομερή εντύπωση, καθώς ο ΔΕΔΔΗΕ μου έδωσε το τηλέφωνο και το όνομα του υπαλλήλου τους, για να επικοινωνήσει η εταιρεία με τον ΔΕΔΔΗΕ. Στην ουσία με αγνοούν καθώς πλέον δεν είμαι πελάτης τους και ανήκω σε άλλον πάροχο. Δεν έχουν όμως το δικαίωμα να κρατούν χρηματικό ποσό που δικαιούμαι για το συγκεκριμένο διάστημα που ήμουν πελάτης τους και πλήρωνα κανονικότατα χωρίς να τους οφείλω τίποτα… Παρόλο που εκείνοι αν καθυστερούσες μια ημέρα να πληρώσεις τον λογαριασμό σου έβαζε τόκο!»