Σοβαρές καθυστερήσεις στη διέλευση των λεωφορείων και παντελή έλλειψη ενημέρωσης από τον ΟΑΣΑ καταγγέλλει επιβάτης, κάτοικος Δραπετσώνας, ο οποίος περίμενε για περισσότερη από μιάμιση ώρα στη στάση, ανήμερα της πρόσφατης στάσης εργασίας του Οργανισμού.
Όπως κατήγγειλε στο zougla.gr, στην κινητοποίηση της 4ης Φεβρουαρίου ο ΟΑΣΑ είχε ανακοινώσει ότι τα δρομολόγια των λεωφορείων θα πραγματοποιηθούν από τις 09.00 έως τις 21.00. Ο ίδιος περίμενε από τις 16.55 έως τις 18.20 λεωφορείο των γραμμών 859, 832 και 833, χωρίς κανένα όχημα του ΟΑΣΑ να περάσει από το σημείο. Αποφάσισε να καλέσει στο Κέντρο Εξυπηρέτησης Επιβατών (11185), προκειμένου να μάθει τι συμβαίνει. Αφού περίμενε για ώρα στην αναμονή, έλαβε την απάντηση: «Μου είπαν ότι γίνεται χαμός, δεν ξέρουν ποιοι οδηγοί απεργούν και ποιοι όχι».
Στη συνέχεια του έδωσαν το τηλέφωνο του Σταθμαρχείου, χωρίς όμως κάποιος να το σηκώσει. Ο επιβάτης έστειλε δύο e-mail στον ΟΑΣΑ και μέχρι σήμερα δεν έχει λάβει καμία απάντηση.