Πληθαίνει ο αριθμός των καταγγελιών που φτάνουν στη «Ζούγκλα» και αφορούν στον τετραψήφιο αριθμό 1512 της Περιφέρειας Αττικής. Σύμφωνα με τους καταγγέλλοντες δεν απαντά κανείς ενώ πολλές φορές μετά από ένα σύντομο ηχογραφημένο μήνυμα η γραμμή κλείνει.

Επισημαίνεται πως η τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης 1512 διαχειρίζεται αιτήματα που αφορούν τόσο στην παροχή γενικών πληροφοριών για υπηρεσίες της Περιφέρειας Αττικής, όσο και στην ψηφιακή καταχώρηση και δρομολόγηση αιτημάτων προς τις αρμόδιες Διευθύνσεις. (ερωτήσεις, καταγγελίες επώνυμες ή ανώνυμες κ.τ.λ.)

Παράλληλα διαχειρίζεται θέματα για τα οποία δεν υπάρχει δυνατότητα καταχώρησης στο Υποσύστημα Ψηφιακής εξυπηρέτησης Πολιτών και Επιχειρήσεων (π.χ. θέματα πολιτικής προστασίας).