Την περαιτέρω συρρίκνωση της αγοράς εστίασης το 2011 πιστοποιεί έρευνα της Hellastat, η οποία καταδεικνύει τη σταθερή μείωση των εισοδημάτων των καταναλωτών και την αύξηση του ΦΠΑ.

Ειδικότερα, στους επιμέρους κλάδους, ο τομέας της πίτσας συρρικνώθηκε κατά 30%, το σουβλάκι κατά 28%, το Fast food κατά 26%, τα σάντουιτς 24% και τα καφέ 24%.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Παράλληλα, σύμφωνα με το bankingnews, η δραματική μείωση της κατανάλωσης επέφερε και συρρίκνωση κατά 20% στην απασχόληση.

Επιμέλεια: Γεωργία Μανώλη

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης