Τις τελευταίες εβδομάδες, και μετά την εκτόξευση της τιμής της βενζίνης, η οποία έχει ξεπεράσει για τα καλά τα 2 ευρώ το λίτρο, χιλιάδες κάτοικοι της Βόρειας Ελλάδας μπαίνουν στο αυτοκίνητο και περνούν τα σύνορα για να γεμίσουν το ρεζερβουάρ τους στη Βόρεια Μακεδονία.
Οι πολίτες ξέρουν πολύ καλά τι κάνουν. Με τον πληθωρισμό να εκτινάσσεται, βλέπουν το πορτοφόλι τους να αδειάζει με εξωφρενικά μεγάλη ταχύτητα και το τελευταίο πράγμα που θα ανεχτούν είναι οι ληστρικές πρακτικές του ελληνικού κράτους. Γι’ αυτό πηγαίνουν στα πρατήρια των Σκοπίων όπου η βενζίνη κοστίζει 1,30 ευρώ το λίτρο, δηλαδή 80 λεπτά φθηνότερα από τα ελληνικά πρατήρια.
Δεν είναι κατώτερης ποιότητας τα καύσιμα που βάζουν οι κάτοικοι της γειτονικής χώρας. Για την ακρίβεια, είναι τα ίδια καύσιμα που βάζουμε και εμείς, αφού προέρχονται, σε μεγάλο βαθμό, από τα ελληνικά διυλιστήρια.
Η μεγάλη διαφορά είναι οι φόροι, οι οποίοι στην Ελλάδα είναι όχι μόνο αφόρητοι αλλά και παράνομοι. Το ελληνικό δημόσιο κατακλέβει τους πολίτες του, οι οποίοι κάθε φορά που βάζουν βενζίνη πληρώνουν το 45% του συνολικού ποσού για το ίδιο το προϊόν και 55% σε φόρους, και κυρίως στον διαβόητο πλέον Ειδικό Φόρο Κατανάλωσης που είναι ο πλέον δυσβάσταχτος. Φυσικά υπάρχουν και άλλοι μικρότεροι φόροι που μπαίνουν καπέλο στην τιμή των καυσίμων, όπως το ανταποδοτικό τέλος για τη ΡΑΕ, η εισφορά ειδικού λογαριασμού πετρελαιοειδών και το ειδικό τέλος Δικαιωμάτων Εκτέλεσης Τελωνειακών Εργασιών. Το παράνομο της υπόθεσης είναι ότι ο ΦΠΑ έρχεται να προστεθεί στην τιμή όπως διαμορφώθηκε με αυτούς τους φόρους και όχι στην αρχική αξία του καυσίμου όπως θα έπρεπε κανονικά.
Δείτε παρακάτω μια απόδειξη με την οποία αποδεικνύεται ότι ο καταναλωτής έβαλε βενζίνη αξίας 18,59 ευρώ και πλήρωσε 40 ευρώ για να καταλάβετε πόσο βαθιά μπαίνει στην τσέπη του το βαθύ χέρι του ελληνικού κράτους και της Ευρωπαϊκής Ένωσης, η οποία επέβαλε μέσω των μνημονίων αυτούς τους επαχθείς φόρους.