Το ΣΔΟΕ προχώρησε στη δέσμευση 386 σκαφών στην Αττική, 72 στην Πάτρα και 25 στη Θεσσαλονίκη ενώ ταυτόχρονα προχωρεί στο άνοιγμα των ελβετικών λογαριασμών των ιδιοκτητών τους. Οι ιδιοκτήτες δήλωναν πως τα σκάφη ήταν επαγγελματικά και όχι αναψυχής προκειμένου να επιτυγχάνουν φοροελαφρύνσεις.

Σύμφωνα με το «Capital», από τα πρόστιμα που έχουν ως τώρα επιβληθεί, 50 εκατομμύρια ευρώ έχουν μπει στα κρατικά ταμεία, ενώ εκτιμάται ότι το χέρι στην τσέπη θα βάλουν οι ιδιοκτήτες περίπου 6000 σκαφών. Μέχρι στιγμής, έλεγχοι έχουν πραγματοποιηθεί στις μαρίνες της Ζέας, του Φλοίσβου, του Σταδίου Ειρήνης και Φιλίας, της Γλυφάδας, του Αλίμου, του Λαυρίου, της Βουλιαγμένης, της Ρόδου, της Θεσσαλονίκης, της Αρετσούς, της Χαλκιδικής, και της Πάτρας οι οποίοι έχουν δείξει πως:

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Μόνο το 10% των σκαφών είναι δηλωμένο και μόλις τρία στα δέκα χρησιμοποιούνται για τη χρήση που έχουν δηλωθεί.

Αξίζει να σημειωθεί ότι τα πρόστιμα, που έχουν επιβληθεί, αφορούν επίσης και σε περιπτώσεις σκαφών, τα οποία ουδέποτε είχαν δηλωθεί στην εφορία από τους ιδιοκτήτες τους.

Η υπόθεση αυτή έχει οδηγήσει τους ελεγκτές και σε δύο νέες κατευθύνσεις. Η πρώτη αφορά σε όσους έχουν δηλώσει το σκάφος τους επαγγελματικό και ξαφνικά αποφάσισαν να φύγουν από την Ελλάδα, αλλάζοντας σημαία. Στο ΣΔΟΕ εκτιμούν είπε ότι η απόφαση των συγκεκριμένων φορολογουμένων έχει να κάνει με το γεγονός ότι είναι «ένοχοι» σε ό,τι αφορά τη διαδικασία χαρακτηρισμού του σκάφους.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Όλοι αυτοί ελέγχονται και θα ελεγχθούν σε βάθος πενταετίας και θα διωχθούν για λαθρεμπορία, καθώς εκτιμάται ότι δεν απαλλάσσονται για παρελθούσες πράξεις.

Η δεύτερη κατεύθυνση αφορά στο άνοιγμα των τραπεζικών λογαριασμών, που διατηρούν σε τράπεζες της Ελβετίας.

Πηγή: thebest.gr

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης