Στο δημοσίευμα της «Ζούγκλας» με τίτλο «Τι συμβαίνει με τους πόντους της κάρτας Shell;» απαντά με ανακοίνωσή της η γνωστή εταιρεία, αναφέροντας τα εξής:
«Η Coral Α.Ε. – Shell Licensee και τα πρατήρια Shell θέτουν διαχρονικά σε υψηλή προτεραιότητα την ποιότητα των παρεχόμενων προϊόντων και υπηρεσιών αλλά και την πρότυπη εμπειρία εξυπηρέτησης των πελατών, με διαφάνεια και αξιοπιστία.
Μέσω του προγράμματος επιβράβευσης και της κάρτας allSmart, τα εκατοντάδες χιλιάδες εγγεγραμμένα μέλη μπορούν να επωφελούνται από προσφορές και εξαργυρώσεις προϊόντων ή υπηρεσιών.
Η διαδικασία εξαργύρωσης πόντων στο πρατήριο προβλέπει ως κωδικό ταυτοποίησης την ημερομηνία που είχε οριστεί στην αίτηση εγγραφής ως ημερομηνία γέννησης, ως δικλείδα ασφαλείας των δεδομένων των καρτών όλων των πελατών μας.
Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι αν ο κάτοχος δεν τη γνωρίζει, το πρατήριο δεν μπορεί να προχωρήσει τη διαδικασία εξαργύρωσης.
Σε αυτήν, όμως, την περίπτωση έχουμε προβλέψει ότι το μέλος μας μπορεί να επικοινωνήσει με την Υπηρεσία Εξυπηρέτησης Μελών allSmart (210 947 6566, info@allSmart.gr) και εφόσον γίνει ταυτοποίηση, βάσει της προβλεπόμενης διαδικασίας, να ενημερωθεί για την αντίστοιχη πληροφορία, όπως αυτή έχει καταγραφεί στο σύστημα, και αν απαιτείται να γίνει διόρθωση αυτής.
Μπορείτε να βρείτε όλες τις πληροφορίες για τις πολιτικές μας στους συνδέσμους που ακολουθούν:
Όροι χρήσης
https://www.allsmart.gr/shetika-me-emas/oroi-hrisis-programmatos-allsmart/?f3&LoyaltyScheme=Blue
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων
https://www.allsmart.gr/shetika-me-emas/prosopika-dedomena-programmatos-allsmart/
Η άμεση και αποτελεσματική εξυπηρέτηση στο σύνολο του δικτύου πρατηρίων Shell επιβεβαιώνεται από τα εκατοντάδες χιλιάδες μέλη του προγράμματος επιβράβευσης που απολαμβάνουν καθημερινά τις προσφορές και τα προνόμια που αυτό προσφέρει. Σε κάθε περίπτωση, παρακινούμε τους πελάτες μας να μοιράζονται την άποψή τους μετά από κάθε εμπειρία εξυπηρέτησής τους, επωνύμως.
Προτρέπουμε, τέλος, τους πελάτες μας, εφόσον είναι εφικτό, να κατεβάσουν το allSmart app, τη mobile εφαρμογή του προγράμματος επιβράβευσης, για να διατηρούν την κάρτα στο κινητό τους και να διευκολύνονται στις συναλλαγές τους.
allSmart app https://www.allsmart.gr/allsmart/all-smart-app/».
Τι γράφαμε
Στο κείμενο που δημοσιεύθηκε στις 9 Δεκεμβρίου στην ιστοσελίδα της «Ζούγκλας», αναφέραμε τα εξής:
«Υποτίθεται ότι ο κάτοχος της κάρτας τυγχάνει ορισμένων παροχών όπως π.χ. πλύσιμο του αυτοκινήτου, δώρα κλπ.
Ε λοιπόν δεν φαίνεται να ισχύει κάτι τέτοιο. Όσες φορές πήγε ο κάτοχος της κάρτας στο πρατήριο της Νέας Ερυθραίας με το πρόσχημα ότι η… ημερομηνία γέννησης δεν ταιριάζει και διάφορες άλλες δικαιολογίες το πλύσιμο πληρώθηκε κανονικά με την κάρτα γεμάτη πόντους.
Επομένως δύο τινά μπορεί να συμβαίνουν: Η εταιρεία να υπόσχεται πράγματα που δεν παρέχει ή ο πρατηριούχος να κάνει ότι του… καπνίσει».
Και η απάντηση
Οφείλουμε μια απάντηση στη Shell σχετικά με την αντίδραση της για την εξαργύρωση των πόντων της κάρτας Smart Club στα πρατήρια. Ο καταγγέλλων πήγε στο πρατήριο για να πλύνει το αυτοκίνητό του και τήρησε όλη τη διαδικασία με τους πόντους της κάρτας. Μάλιστα, δεν είχε και δεν έχει αντίρρηση με την ταυτοπροσωπία που απαίτησε ο ιδιοκτήτης του πρατηρίου υγρών καυσίμων. Ιδιαίτερα μάλιστα όταν ο πολίτης είναι επώνυμος και γνωστός τοις πάση για την ιδιότητά του. Πήγε και με την ταυτότητά του και με την κάρτα της Shell, χωρίς όμως να καταφέρει να ολοκληρώσει τη συναλλαγή. Και εκτός αυτού, δεν έφταιγε σε τίποτα εάν δεν συνέπιπτε η ημερομηνία γέννησης στην ταυτότητα και στην κάρτα της Shell, ούτε μπορούσε να κάνει κάτι. Μάλλον αυτή είναι δουλειά του πρατηριούχου, να κάνει δηλαδή τη διόρθωση στη Smart Club και όχι του πελάτη.