«Τα ίδια και τα ίδια στο δρομολόγιο στις 15:00 από Αθήνα για Κιάτο. Στις 14 Ιουλίου, υπήρχαν δύο μόνο συρμοί, χωρίς κλιματισμό, με 70 άτομα όρθιους το κάθε βαγόνι. Εκνευρισμός, φωνές, λιποθυμίες. Το “σεβαστό προσωπικό” του τρένου στην κοσμάρα του. Ανακοίνωση στα Μέγαρα όποιος δεν μπορεί να αλλάξει βαγόνι, δηλαδή 150 άτομα από το ένα βαγόνι, να προστεθούν στα άλλα 150 του άλλου, που δεν είχε επίσης κλιματισμό.

Στην Κόρινθο ζήτησα εξηγήσεις από τον οδηγό, γιατί ο προϊστάμενος του τρένου ήταν κρυμμένος και η απάντηση ήταν “να τα πεις στους από πάνω”. Στο Κιάτο έκανα παράπονα στον σταθμάρχη. Μου απάντησε ότι είναι σε άλλη εταιρεία και δεν ξέρει τίποτα. Μου πρότεινε να πάω στα κεντρικά στην Αθήνα για παράπονα. Μέσα ήσαν πάνω από δέκα άτομα, υπάλληλοι, τι έκαναν όλοι αυτοί εκεί δεν ξέρω, όλοι ήταν ανεύθυνοι. Μου είπαν ότι είχα δίκιο, αλλά άλλοι ήταν αυτοί που έφταιγαν.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Όταν ρώτησα, αν κάποιος με πρόβλημα υγείας πάθαινε μια ανακοπή, ποιος θα ήταν υπεύθυνος, δεν πήρα καμιά απάντηση. Ζήτησα από δύο αστυνομικούς, που ήταν παρόντες στον σταθμό, να συλλάβουν τους υπευθύνους για μια σειρά από παραπτώματα. Βρέθηκε μόνο ο προϊστάμενος του τρένου, οι άλλοι είχαν εξαφανιστεί. Οι αστυνομικοί πήραν τα στοιχεία. Θα στραφώ νομικά εναντίον του και εναντίον κάθε άλλου υπευθύνου με αγωγή και μήνυση. Θα απαιτήσω μεγάλη οικονομική αποζημίωση, την οποία θα καταθέσω αυτούσια στο ”Χαμόγελο του παιδιού”.

Φθάνει πια! Παίρνουν τα λεφτά μας, μας φέρονται χειρότερα και από εμπορεύματα, βάζουν τον Έλληνα φορολογούμενο “μέσα” 1.000.000 € την ημέρα και νομίζουν ότι είναι στην εποχή του Τρικούπη. Φθάνει πια, μην μένετε απαθείς. Διεκδικήστε τα δικαιώματά σας».

Πηγή: proastiakos.ning.com

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης