Την αντίδραση του Συνδέσμου Εμπόρων Κεντρικής Λαχαναγοράς Αθηνών (ΣΕΚΛΑ) προκάλεσε το κίνημα διάθεσης προϊόντων χωρίς μεσάζοντες.

«Ο μεσάζοντας, που κατά κανόνα είναι ο έμπορος που διατηρεί νόμιμη επιχείρηση δίνει θέσεις εργασίας και πληρώνει φόρους, αναδεικνύεται σε σάκο του μποξ, για να ικανοποιηθεί πρόσκαιρα το κοινό περί δικαίου αίσθημα και να επιτευχθεί ο στόχος που υπηρετεί το σύστημα, δηλαδή να ξεχαστούν τα σκάνδαλα και ο πολιτικός ξεπεσμός της ποιότητας της δημοκρατίας μας σήμερα και να μην ασχολείται ο λαός με αυτούς που είναι υπεύθυνοι πολιτικά και ποινικά για την κατάντια ολονών μας σήμερα στην Ελλάδα».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αυτό σημειώνεται σε ανοικτή επιστολή του προέδρου του ΣΕΚΛΑ, Ν. Καλόγρη, προς τα μέλη του, με αφορμή τα σχόλια που γίνονται για τον ρόλο των μεσαζόντων στις τιμές των οπωροκηπευτικών.

«Αν η πρόσβαση των καταναλωτών στα είδη πρώτης ανάγκης ήταν τόσο εύκολη, όσο παρουσιάζεται σήμερα με τον πόλεμο της πατάτας, θα είχε παγιωθεί εδώ και αιώνες και θα είχε καταργήσει την έννοια του εμπορίου» αναφέρει χαρακτηριστικά.

«Όμως», συμπληρώνει, «πόσοι μπορούν να πάνε στη Βραζιλία για να πάρουν τον καφέ τους, πόσοι Αθηναίοι στην Καλαμάτα για το καθημερινό τους λάδι, πόσοι Πατρινοί στο Νευροκόπι για την πατάτα τους, πόσοι Θεσσαλονικείς στην Άρτα για να πάρουν στο χωράφι τα πορτοκάλια ή τα μανταρίνια ή τα λεμόνια τους».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

«Η … φούσκα του κινήματος της πατάτας θα αποκαλυφθεί σύντομα» σχολιάζει ο πρόεδρος του ΣΕΚΛΑ.

Απ’ ό,τι φαίνεται, το κίνημα έχει ενοχλήσει πολλούς…

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης