Χιουμοριστικό και παράλληλα καταγγελτικό βίντεο έχει γίνει viral τις τελευταίες ώρες στο διαδίκτυο όπου τουρίστρια που επισκέφτηκε το beach bar στη Μύκονο στον Πλατύ Γιαλό, το λεγόμενο «dk Oyster», έντρομή προειδοποιεί τον κόσμο να αποφεύγει και να είναι πολύ καχύποπτος απέναντι σε παρόμοια μαγαζιά.

Η ίδια ξεκινάει το TikTok της λέγοντας πως σήμερα αγόρασε ένα φόρεμα στη Μύκονο. Ωστόσο το φόρεμα αυτό – αν και ακριβό -, δεν ξεπερνούσε με τίποτα την τιμή του «χρυσού» ψαριού που έφαγε, το οποίο έφτανε την τιμή των 616 ευρώ! Αναφέρει πως φυσικά και έδωσε το όνομα «Goldie», δηλαδή «Χρυσό», στο ψάρι καθώς τόσο που κόστιζε, «κυριολεκτικά θα μπορούσε κανείς να αγοράσει χρυσό». Στη συνέχεια προειδοποίησε άλλους τουρίστες που θα τύχει να βρεθούν στο νησί, να ρωτούν πάντα για τις τιμές και πως για την ίδια είναι πρωτόγνωρα τέτοια μέρη με τέτοιες τιμές. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

«Αγόρασα σήμερα ένα φόρεμα στη Μύκονο και το σκεπτικό μου σχετικά με την αγορά αυτού του φορέματος, είναι πως είναι πιο φθηνό από το ψάρι που είχα ως μεσημεριανό χθες. Και μπορεί να σκεφτείς, “εντάξει θα μπορούσε”. Αλλά όταν σας λέω αυτό για το ψάρι που είχα ως μεσημεριανό γεύμα χθες, εννοώ ότι ήταν 616 ευρώ. 

»Ήξερα ότι ήταν 616 ευρώ; Όχι δεν το ήξερα. Γιατί δεν είδα τον κατάλογο, απλά πήγα με αυτό που μου πρότειναν – και αυτό ήταν το πρώτο μου λάθος. Γιατί αυτοί οι άνθρωποι είναι πολύ καλοί – είναι όντως πολύ ευγενικοί και το φαγητό ήταν νόστιμο, και η συντροφιά το ίδιο. Την εμπειρία θα την επαναλάμβανα ξανά και ξανά με την προϋπόθεση όμως ότι θα ρωτούσα πόσο κοστίζουν. Καθώς δεν μεγάλωσα, ούτε σύχναζα ποτέ σε μέρη όπως αυτό. Ακόμη και στην ενήλικη ζωή μου δηλαδή  δεν συχνάζω σε μέρη σαν αυτά – οπότε ήταν ένα γερό μάθημα.

Οφείλω να πω πως το ψάρι ήταν πολύ νόστιμο και αποφασίσαμε να του δώσουμε και όνομα αφού όταν κοστίζει τόσο ακριβά, του αξίζει να έχει όνομα. Οπότε ονομάσαμε το ψάρι μας Goldie (Χρυσό), λόγω της Γκόλντι Χον αλλά κυρίως επειδή κυριολεκτικά μπορείς να αγοράσεις χρυσό στην τιμή εκείνου του ψαριού και δεν πρόκειται για κομπασμό. Αυτή είναι η προειδοποίησή μου – αν πηγαίνεις σε μέρος που δεν είσαι οικείος και δεν υπάρχουν τιμές στον κατάλογο, δεν υπάρχει καμία ντροπή στο να ρωτήσεις πόσο κοστίζει το κάθε τι, καθώς αυτή η εμπειρία μου άνοιξε τα μάτια». 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

 

 

Σημειώνεται πως η επιχείρηση απάντηση με εξώδικη δήλωση:

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Δείτε εδώ την εξώδικη δήλωση 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης