Ο Έλληνας καταναλωτής είναι τελικά το μεγάλο θύμα. Θύμα εξαπάτησης από τα καρτέλ της αγοράς, θύμα λόγω ανυπαρξίας προστασίας του καταναλωτή, θύμα των αδηφάγων εισαγωγέων, θύμα της αδιαφορίας των κυβερνώντων. Η zougla.gr ερεύνησε και δημοσιοποιεί όλα τα στοιχεία που αποδεικνύουν τη «μεγάλη κλοπή». Αρχίζουμε από τα πλέον αυτονόητα.

Ακρίβεια λοιπόν. Το 50% του μισθού ενός εργαζόμενου των 700 ευρώ ξοδεύεται για τις καθημερινές διατροφικές ανάγκες. Έχετε σκεφθεί πόσο κοστίζει ένα ταψί παστίτσιο; Κοστίζει 11,34 ευρώ ακριβώς. Παρακολουθείστε πώς αγωνίζεται η κάθε νοικοκυρά, για να φέρει «βόλτα» τα καθημερινά έξοδα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Επισκεφθήκαμε δύο μεγάλα σούπερ μάρκετ της πρωτεύουσας σε μία λαϊκή περιοχή όπως το Περιστέρι. Συγκρίναμε τις τιμές. Παρακολουθείστε την έρευνά μας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Όπως προαναφέραμε, ο Έλληνας καταναλωτής είναι θύμα των αδηφάγων συμφερόντων των εισαγωγέων. Πήγαμε στη Γερμανία και αγοράσαμε τα ίδια προϊόντα με αυτά που αγοράζουμε συνήθως στην Αθήνα. Αναψυκτικά, αλεύρι, πάνες για μωρά, γάλα φρέσκο του ενός λίτρου, ένα πακέτο βούτυρο, σαμπουάν, σκόνη πλυντηρίου και άλλα προϊόντα καθημερινής χρήσης. Το αποτέλεσμα είναι θλιβερό.

Ο Έλληνας καταναλωτής, με σαφώς μικρότερα εισοδήματα από το Γερμανό πολίτη, πληρώνει ακριβότερα τα ίδια προϊόντα στην Ελλάδα. Και μην τολμήσει κανείς να δικαιολογήσει τη διαφορά λόγω απόστασης και μεταφοράς των αγαθών, διότι δε δικαιολογείται με τίποτε.

Η Γεωργία Καρπουζά και η Σοφία Μιχαηλίδου είναι νοικοκυρές. Μιλούν στην Κιμ Κίλιαν για το πώς αντιμετωπίζουν την ακρίβεια και την αγοραστική τους δύναμη, βάσει του οικογενειακού εισοδήματος. Περιγράφουν το πώς αναγκάζονται να περιορίζουν τον οικογενειακό προϋπολογισμό στα απολύτως απαραίτητα για να ανταπεξέλθουν στα μηνιαία έξοδα. 

Διαβάστε επίσης:

 ‘Ελληνας καταναλωτής. Το μεγάλο κορόιδο της αγοράς

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης