Η υπόθεση της ρευματοκλοπής στο λεκανοπέδιο Αττικής προσλαμβάνει ιδιαίτερες διαστάσεις με απατεώνες, που εμφανίζονται ακόμη και ως υπάλληλοι ή συνεργάτες του ΔΕΔΔΗΕ, που πείθουν πολίτες πως είναι σε θέση να «πειράζουν» τους νέους ψηφιακούς μετρητές των καταναλωτών ηλεκτρικού ρεύματος.

Σύμφωνα με καταγγελία αναγνώστη της «Ζούγκλας», οι ρευματοκλοπές καλά κρατούν, με τη χρήση μάλιστα, νέας… τεχνολογίας.

Ο καταγγέλλων, λοιπόν, αναφέρεται σε συγκεκριμένο άτομο, ο οποίος εμφανίζεται ως υπάλληλος του ΔΕΔΔΗΕ μαζί με τον γιο του και αναλαμβάνουν  τέτοιες «δουλειές» στην περιοχή της Νέας Μάκρης.

Κοινώς, κάνοντας χρήση ειδικών ηλεκτρονικών συσκευών «πειράζουν» τα ρολόγια κατοικιών, αλλά και επιχειρήσεων, με αντάλλαγμα φυσικά ένα υψηλό χρηματικό αντίτιμο, για την παροχή των υπηρεσιών τους.

Όπως υποστηρίζει ο καταγγέλλων, ο συγκεκριμένος άνδρας με βοηθό τον γιο του, τοποθετεί ένα μηχάνημα με κεραία (σ.σ. το περιέγραψε ως μεταλλικό κουτί με κάρτα γραφικών), το οποίο μπαίνει στην πρίζα και πραγματοποιεί παρεμβολές, «πειράζοντας» τα νέα ψηφιακά ρολόγια της ΔΕΗ και το σήμα που στέλνουν στα κεντρικά με την καταγραφή της κατανάλωσης, ούτως ώστε να ενημερώνουν για μηδενική έως ελάχιστη κατανάλωση ρεύματος.

Μάλιστα, έκανε λόγο και για δύο πολύ γνωστά καταστήματα εστίασης στην παραλία της Νέας Μάκρης, τα οποία έχουν «εξυπηρετηθεί» από το συγκεκριμένο πρόσωπο, χωρίς να αποκλείει το ενδεχόμενο να υπάρχουν και άλλα καταστήματα, ή και κατοικίες, αφού όταν το εν λόγω… συνεργείο «πατρός και υιού», επισκέπτεται την περιοχή παραμένει εκεί για πολλές ώρες.

Προφανώς για να κάνουν τη συγκεκριμένη… «δουλειά», έχουν και την τεχνογνωσία, αλλά και τις ανάλογες… άκρες στον ΔΕΔΔΗΕ.

Η «Ζούγκλα», διερευνώντας τη συγκεκριμένη καταγγελία, επικοινώνησε με τον ΔΕΔΔΗΕ, μέσω e-mail, στις 13:00 το μεσημέρι της Πέμπτης, 7 Μαρτίου, αναφέροντας εγγράφως αρκετές λεπτομέρειες από την καταγγελία αυτή.

Ζητήσαμε να μάθουμε, αν έχουν στοιχεία ως εταιρεία για όλα τα παραπάνω, αν έχουν δεχθεί καταγγελίες από πολίτες για ρευματοκλοπές και κυρίως αν ενέχονται υπάλληλοί της στην εν λόγω παράνομη πράξη, ζητώντας να μας απαντήσουν το συντομότερο, στο e-mail ή στο τηλέφωνο, χωρίς να έχουμε λάβει κάποια απάντηση σχεδόν 15 μέρες μετά.

Επισημαίνεται πως, σύμφωνα με την καταγγελία, ο φερόμενος ως «υπάλληλος» του ΔΕΔΔΗΕ ονομάζεται «Βασίλης» και απαντούσε σε συγκεκριμένο αριθμό κινητού τηλεφώνου, στον οποίο πλέον δεν απαντά.

Ο «Βασίλης» λοιπόν πλησίασε τον καταγγέλλοντα και τον διαβεβαίωσε πως είναι σε θέση να του μειώσει κατά πολύ τις μετρήσεις, από τον ψηφιακό μετρητή του ρεύματος.

Για την «υπηρεσία» αυτή ζήτησε και έλαβε 300 ευρώ, αλλά βεβαίως ουδέποτε του εγκατέστησε την περίφημη συσκευή, που θα του εξασφάλιζε τη μείωση της κατανάλωσης του ηλεκτρικού ρεύματος.

Από μία πρώτη δημοσιογραφική έρευνα προκύπτει πως πιθανότατα στην Ανατολική Αττική έχει στηθεί μία «μηχανή» εξαπάτησης πολιτών, στην οποία συμμετέχουν και ως «κράχτες» κάποια μαγαζιά εστίασης, ώστε να γίνεται πιστευτή η ιστορία με τους «πειραγμένους» ψηφιακούς μετρητές ηλεκτρικού ρεύματος.