Ποινή φυλάκισης 33 μηνών με τριετή αναστολή επέβαλε το Τριμελές Πλημμελειοδικείο Ρόδου σε έναν 53χρονο καθηγητή θετικών επιστημών που κρίθηκε ένοχος για κατάχρηση ανηλίκου κατ’ εξακολούθηση. Την ενοχή του πρότεινε και η Εισαγγελέας της έδρας.

Σύμφωνα με το κατηγορητήριο, κατά το χρονικό διάστημα από το ακαδημαϊκό έτος 2017 μέχρι και το τέλος του ακαδημαϊκού έτους 2020, ο καθηγητής ενώ παρέδιδε ιδιαίτερα μαθήματα μαθηματικών σε ανήλικη εντός της οικίας της, αφού ζήτησε από τους γονείς της να βρίσκονται μακριά από τον χώρο των μαθημάτων, τοποθέτησε επανειλημμένα το χέρι του πάνω από το στήθος της, την αγκάλιαζε, τοποθετούσε το χέρι του ανάμεσα στα πόδια της με προφανή σκοπό να αγγίξει τα γεννητικά της όργανα και την τραβούσε εξαναγκάζοντάς την να καθίσει πάνω του.

Όπως έγραψε η «δημοκρατική», ένα 15χρονο σήμερα κορίτσι, μαθήτρια της πρώτης Λυκείου, εκμυστηρεύτηκε τον Μάιο του 2022 σε μία καθηγήτριά της, της τρίτης τάξης του Γυμνασίου, στο οποίο φοιτούσε και κατόπιν στη μητέρα της, ότι ο καθηγητής ασελγούσε εις βάρος της κατά την διάρκεια ιδιαίτερων μαθημάτων, ενώ φοιτούσε στην πέμπτη τάξη του δημοτικού. Μάλιστα, όπως διατείνεται, οι ασελγείς πράξεις εις βάρος της από τον καθηγητή συνεχίστηκαν μέχρι και την πρώτη Γυμνασίου.

Η καθηγήτριά της είχε διαπιστώσει μια αλλαγή στην συμπεριφορά της και την προσέγγισε για να μάθει έκπληκτη από τα χείλη του παιδιού το μυστικό που έκρυβε βαθιά μέσα τoυ ακόμη και από τους γονείς του.

Μάλιστα, το παιδί αποφάσισε να μην συνεχίσει την φοίτησή του στο σχολικό συγκρότημα στο οποίο εργάζεται ο εκπαιδευτικός και επέλεξε άλλο σχολείο.

Η καθηγήτρια ενημέρωσε με αναφορά της την Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση και η υπόθεση παραπέμφθηκε προς έρευνα στην Εισαγγελία Πλημμελειοδικών Ρόδου και από εκεί στην Υποδιεύθυνση Ασφαλείας Ρόδου ενώ ταυτόχρονα παραγγέλθηκε, και διοικητική έρευνα.

Στο πλαίσιο της προανάκρισης που διενεργήθηκε τρεις καθηγήτριες κατέθεσαν τα όσα τους εκμυστηρεύτηκε το παιδί.

Το παιδί περιέγραψε εξάλλου παρουσία παιδοψυχολόγου τα όσα τέλεσε εις βάρος του ο εκπαιδευτικός λέγοντας μάλιστα ότι το έκανε σαν δικαιολογία όποτε δεν καταλάβαινε, ενώ περιέγραψε και πως ένιωθε φόβο.

Χθες κατέθεσαν στην δίκη για την υποστήριξη της κατηγορίας δύο καθηγητές από το ίδιο σχολικό συγκρότημα περιγράφοντας με γλαφυρό τρόπο πως η συμπεριφορά, η ψυχοσύνθεση και η εικόνα του παιδιού άλλαξε και πως οι ίδιες οδηγήθηκαν στην απόφαση να την προσεγγίσουν και να εκμαιεύσουν τα όσα είχε υποστεί από τον καθηγητή, να ενημερώσουν την μητέρα της και να οδηγήσουν την υπόθεση στην δικαιοσύνη.

Μάλιστα κατέθεσαν ότι η ανήλικη είχε φτάσει στο σημείο να αυτοτραυματίζεται στα χέρια, ότι ακολουθούσε αγωγή από ψυχίατρο κι όταν πλέον έβγαλε το βάρος από μέσα της ξεκίνησε να κάνει παρέες και να βγαίνει από την τάξη στα διαλείμματα.

Ανάλογες ήταν οι καταθέσεις που έδωσαν οι γονείς της και η αδελφή της.

Υπέρ του κατηγορούμενου κατέθεσαν ένας καθηγητής στο ίδιο σχολείο, μια γονέας μαθήτριάς του και η σύζυγός του.

Ο ίδιος απολογούμενος αρνήθηκε κατηγορηματικά τα όσα του αποδίδονται και υποστήριξε ότι την διετία 2017-2018 κατόπιν παράκλησης συναδέλφου, γνωστού στην οικογένεια, δέχτηκε να βοηθήσει την αδερφή της μαθήτριας, που φέρεται ως θύμα του, για να δώσει Πανελλήνιες.

Ισχυρίστηκε ότι ήταν οικονομικοί οι λόγοι της οικογένειας που σταμάτησαν τα ιδιαίτερα μαθήματα και τόνισε πως είναι πατέρας δύο ενήλικων κοριτσιών και ουδέποτε θα μπορούσε να είχε τελέσει τα όσα του αποδίδονται, λέγοντας μάλιστα ότι οι επαφές με την οικογένεια ήταν μέχρι το 2021, αλλά και με το παιδί αναφερόμενος μάλιστα και σε μια σειρά μηνυμάτων που είχε λάβει από το παιδί στα social media σε ανύποπτο χρόνο πριν την καταγγελία.

Τόνισε μάλιστα ότι δεν γνωρίζει ποια είναι τα κίνητρα και οι λόγοι της εις βάρος του καταγγελίας.

Ως συνήγοροι υπεράσπισης του εκπαιδευτικού παρέστησαν οι κ.κ. Στέλιος Αλεξανδρής και Πολυξένη Χατζηγιάννη και ως συνήγορος για την υποστήριξη της κατηγορίας ο κ. Σπύρος Σαλαμαστράκης.

 Πηγή: dimokratiki.gr