Την πρώτη θέση στον διαγωνισμό της Expedia Media Solutions 2014 EMEA για την «Καμπάνια Προορισμού της Χρονιάς», υπό τον τίτλο «What’s your pleasure?» κατέκτησε η Ελλάδα.
Η καμπάνια, όπως τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση, «έτρεξε» από τις 24 Μαρτίου έως τις 24 Σεπτεμβρίου 2014, σε συνεργασία με μια από τις μεγαλύτερες ταξιδιωτικές εταιρείες στον κόσμο, την Expedia, με στόχο την προσέλκυση κοινού από τρεις χώρες: ΗΠΑ, Αγγλία, Αυστραλία. Έπαθλο του διαγωνισμού ήταν τρία ταξίδια στην Ελλάδα για ισάριθμα ζευγάρια από τις χώρες-στόχους.
Στην προσπάθεια της Ελλάδας να αυξήσει τον συνολικό αριθμό των επισκεπτών της καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου, ο ΕΟΤ συνεργάστηκε με την Expedia Media Solutions και ανέπτυξε την εν λόγω εκστρατεία προβολής, επικεντρώνοντας σε τέσσερις πυλώνες: κουλτούρα, γαστρονομία, περιπέτεια, ελεύθερος χρόνος και σε τέσσερις προορισμούς: Αθήνα, Πελοπόννησος, Θεσσαλονίκη και Κρήτη.
Η καμπάνια εκμεταλλεύτηκε τη δυναμική των σελίδων κοινωνικής δικτύωσης που διαχειρίζεται με μεγάλη επιτυχία ο ΕΟΤ (Facebook, Twitter, Instagram, Pinterest, YouTube, Google+,Tumblr,Flickr, Foursquare, blog) αλλά και της επίσημης ιστοσελίδας του Οργανισμού www.visitgreece.gr, η οποία και προσέλκυσε το έντονο ενδιαφέρον των συμμετεχόντων στον διαγωνισμό.