Στην ανάπτυξη των τηλεματικών υπηρεσιών διαχείρισης και εξυπηρέτησης του επιβατικού κοινού προχωρεί το Αστικό ΚΤΕΛ Χανίων μέσω του επιχειρησιακού προγράμματος «Ψηφιακή Σύγκλιση».

Όπως δήλωσε στο ΑΠΕ- ΜΠΕ ο πρόεδρος του Αστικού ΚΤΕΛ Γιάννης Καρτάκης, «στόχος της προσπάθειας είναι η βελτίωση της λειτουργίας των υπηρεσιών του συγκοινωνιακού φορέα αλλά και η καλύτερη εξυπηρέτηση των επιβατών».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι δράσεις που θα υλοποιηθούν μέσω του προγράμματος είναι πολλές και αφορούν:

– στην επέκταση των «έξυπνων» στάσεων από 10 που είναι σήμερα σε 21

– στις «έξυπνες» στάσεις υπάρχει ηλεκτρονικός πίνακας που ενημερώνει τον επιβάτη για τον χρόνο άφιξης των λεωφορείων.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

– σε επέκταση του δικτύου ηλεκτρονικής έκδοσης εισιτηρίων από 16 που είναι σήμερα σε 23.

Μέσω του συστήματος θα δίνεται η δυνατότητα σε κάθε σταθμάρχη να ελέγχει μέσα από τον ηλεκτρονικό του υπολογιστή την κίνηση του λεωφορείου και πού βρίσκεται ανά πάσα στιγμή, σε πραγματικό χρόνο.

Το γραφείο κίνησης του Αστικού ΚΤΕΛ θα ελέγχει, επίσης, πού κινείται το λεωφορείο, σε ποια στάση φθάνει, αν σταμάτησε στη στάση, με πόση ταχύτητα κινείται και αν λειτουργεί το σύστημα κλιματισμού.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Παράλληλα, θα αναβαθμιστεί η ηλεκτρονική σελίδα του ΚΤΕΛ στο διαδίκτυο, δίνοντας τη δυνατότητα στον επιβάτη να ενημερώνεται για την ώρα άφιξης του λεωφορείου και να λαμβάνει ό,τι πληροφορίες θέλει. Επιπλέον, ο πολίτης μέσω εφαρμογής για «έξυπνα» κινητά θα μπορεί να βλέπει τι ώρα θα περάσει το λεωφορείο από τη στάση που τον ενδιαφέρει.

Η προμήθεια του συστήματος, κόστους 978.000 ευρώ, θα γίνει με διεθνή δημόσιο ανοικτό διαγωνισμό που θα πραγματοποιηθεί στις 26 Ιανουαρίου 2015 στα Χανιά.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης