Την αρνητική του εμπειρία με τη Shell καταγγέλλει στη «Ζούγκλα» ακόμη ένας πελάτης της εταιρείας.
Στα τέλη Ιουνίου, ο κ. Αναστάσιος Λασκαράτος επέστρεψε μια μπαταρία ηλεκτρικού εργαλείου που είχε αγοράσει και η οποία αποδείχθηκε ελαττωματική. Κατόπιν υποδείξεως των υπευθύνων, ο κ. Λασκαράτος ακολούθησε κατά γράμμα την προβλεπόμενη διαδικασία ώστε να πάρει τα χρήματά του πίσω. Ωστόσο, παρά τις αλλεπάλληλες επικοινωνίες που είχε ο ίδιος με το customer service της εταιρείας, τα χρήματα που του οφείλονται, εδώ και έξι ολόκληρους μήνες, δεν έχουν πιστωθεί στον λογαριασμό του.
Ακούστε την εμπειρία του κ. Λασκαράτου