Τη διαγραφή, κατά 80%, του χρέους που είχε καταναλωτής υπηρεσιών ύδρευσης πέτυχε ο Συνήγορος του Καταναλωτή.

Όπως ανακοίνωσε η ανεξάρτητη αρχή, ιδιοκτήτρια ακινήτου απευθύνθηκε στον Συνήγορο του Καταναλωτή, ζητώντας την παρέμβασή του στην εταιρεία παροχής υπηρεσιών ύδρευσης – αποχέτευσης, με ειδικότερο αίτημα τη μείωση της οφειλής ύψους 6.632 ευρώ, η οποία προήλθε από αφανή διαρροή ύδατος στο φρεάτιο της παροχής ύδρευσης του κενού ακινήτου της, σε χρονικό διάστημα δύο μηνών.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Συγκεκριμένα, η καταναλώτρια διαμαρτυρόταν για το γεγονός ότι η εταιρεία δεν την ενημέρωσε με κατάλληλο τρόπο για την ύπαρξη διαρροής, παρά το γεγονός ότι από τη μέτρηση προέκυπτε ασυνήθιστη διόγκωση της κατανάλωσης, σε ένα διαμέρισμα που δεν κατοικείτο τα τελευταία χρόνια και, ως εκ τούτου, είχε σχεδόν μηδενική κατανάλωση.

Επισημαίνεται ότι η ενημέρωση έγινε μόνο με σημείωμα στο κενό ακίνητο.

Στο πλαίσιο της διαμεσολάβησης που ακολούθησε, ο Συνήγορος του Καταναλωτή προέβη σε σύσταση προς την εταιρεία, επισημαίνοντας την υποχρέωσή της:

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

α) για δραστική μείωση της οφειλής λόγω της αφανούς διαρροής και για μη χρέωση στον καταναλωτή τέλους αποχέτευσης επί της αξίας της αυξημένης λόγω της διαρροής κατανάλωσης.

β) για την προσήκουσα ενημέρωση του ιδιοκτήτη (δεδομένου ότι η ενημέρωση πρέπει να γίνεται μέσω ευδιάκριτης, έγγραφης ειδοποίησης στην οικία του, αλλά και τηλεφωνικά και με αποστολή σχετικού γραπτού τηλεφωνικού μηνύματος ή/και αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), προκειμένου να λάβει εγκαίρως μέτρα για την αντιμετώπιση της ασυνήθιστα αυξημένης κατανάλωσης και

γ) για τη διακοπή της υδροδότησης λόγω διαπίστωσης διαρροής ύδατος.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η εταιρεία τελικά προχώρησε σε διαγραφή του 80% της αρχικής οφειλής της καταναλώτριας.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης