Διευκρινίσεις σχετικά με την ανανέωση αδειών άσκησης υπαίθριου εμπορίου, πλανόδιου και στάσιμου, παρέχει η Γενική Διεύθυνση Αγοράς του Υπουργείου Ανάπτυξης, όσον αφορά σε ζητήματα φορολογικής και ασφαλιστικής ενημερότητας.

Όπως υπογραμμίζεται στη σχετική εγκύκλιο, για την ανανέωση των αδειών η κατάθεση ασφαλιστικής και φορολογικής ενημερότητας πρέπει να εξετάζεται κατά περίπτωση.

Παράλληλα, στην εγκύκλιο διευκρινίζεται ότι η ένταξη σε ρυθμίσεις αποπληρωμής (των 72 – 100 δόσεων) όσων έχουν ληξιπρόθεσμες φορολογικές και ασφαλιστικές υποχρεώσεις αποτελεί στοιχείο που καλύπτει την απαίτηση της παρ. 5 του άρθρου 22 του Ν.4264/2014, ενώ τονίζεται ότι για τους σφαλισμένους του ΟΓΑ αποτελεί αποδεικτικό στοιχείο ασφάλισής τους η επίδειξη του βιβλιαρίου ασφάλισης.

Τέλος, με βάση την εγκύκλιο υπογραμμίζεται ότι οι δικαιούχοι αναπηρικής σύνταξης δεν χρειάζεται να προσκομίζουν ασφαλιστική ενημερότητα, αρκεί να καταθέσουν τη βεβαίωση ότι λαμβάνουν σύνταξη.