Μπουλντόζες, συνεργεία και σκουπίδια αντίκρισε ζευγάρι Βρετανών τουριστών κατά την άφιξή του στην Ελλάδα.

Ο Perry και η Nicola Miller έκλεισαν μέσω του tour operator «Τhomson» δωμάτιο σε ένα πολυτελές ξενοδοχείο της Ρόδου.

Οι Millers από το Nottingham της Βρετανίας, όπως καταγγέλλουν, πλήρωσαν περί τις 800 λίρες για μία… πεντάστερη διαμονή, αλλά ήρθαν αντιμέτωποι με τον εφιάλτη… Όπως αναφέρουν στη βρετανική εφημερίδα «Daily Mail», φτάνοντας τον Μάρτιο στο «Sensimar Imperial Resort & Spa» διαπίστωσαν ότι οι operator τους ξεγέλασαν και τους μετέφεραν σε διαφορετικό σημείο του συγκροτήματος.

Έχοντας ντοκουμέντα με φωτογραφίες στα χέρια τους τονίζουν: «Το ξενοδοχείο στο οποίο κάναμε κράτηση έμοιαζε με… γιαπί. Παντού φαινόταν ότι είχε τελειώσει η κατασκευή και μας υπόσχονταν… πολυτέλεια. Υποτίθεται ότι το θέρετρο θα ήταν πεντάστερο, αλλά διαπιστώσαμε ότι διέθετε τις μισές παροχές που μας υποσχέθηκαν. Η Thomson προφανώς γνώριζε για την ανακαίνιση, αλλά δεν μας είπαν λέξη». Τελικά, το ζευγάρι μεταφέρθηκε σε δωμάτιο του «Atlantica Imperial», με λιγότερες ανέσεις, που ανήκει στον ίδιο όμιλο…

Η απάντηση του operator ήταν η εξής: «Δυστυχώς λάβαμε την καταγγελία με καθυστέρηση και δεν ήμασταν σε θέση να ενημερώσουμε έγκαιρα τους πελάτες μας για την ανακαίνιση».

Να σημειωθεί ότι ξεπέρασε τα 26 εκατομμύρια ο αριθμός των τουριστών που επισκέφθηκε τη χώρα μας πέρυσι, σημειώνοντας αύξηση κατά 5,6% σε σχέση με το 2014. Σύμφωνα με τα οριστικά στοιχεία της ΤτΕ, τα έσοδα έφτασαν τα 14,1 δισ. ευρώ (+5,5% σε σύγκριση με το 2014). Εφέτος ο αριθμός αναμένεται να αυξηθεί. Ως εκ τούτου, παρόμοιες καταγγελίες -που κάθε χρόνο φιλοξενούν με θέρμη οι εφημερίδες του εξωτερικού- βλάπτουν σοβαρά τη βαριά βιομηχανία της χώρας μας, τον τουρισμό.

Λάθη και παραλείψεις, ακόμη κι αν αφορούν ξένα τουριστικά γραφεία, πλήττουν τη φήμη της φιλόξενης χώρας μας.

Να σημειωθεί ότι ζητήσαμε την άποψη της διεύθυνσης του ξενοδοχειακού ομίλου και αναμένουμε…