Μετά από μία «μαραθώνια» συνεδρίαση, των εννέα εκλεγμένων προέδρων των Ομοσπονδιών φορτηγών και βυτιοφόρων Δημόσιας Χρήσης, αποφασίστηκε η αναστολή των κινητοποιήσεων.
Στη χθεσινοβραδινή πεντάωρη συνάντηση στα κεντρικά γραφεία του κλάδου στην Ομόνοια, δεν έλειψαν οι εντάσεις, με τους «σκληροπυρηνικούς» να εξακολουθούν να είναι δύσπιστοι και να προτείνουν τη συνέχιση των κινητοποιήσεων και τους πιο «ψύχραιμους» να ζητούν την αναστολή των κινητοποιήσεων, όπως και τελικά έγινε.
Διχασμός και αντιδράσεις στους κόλπους της Ομοσπονδίας
Μέσα σε πληθώρα χειροκροτημάτων και επευφημιών, ο κ. Πασπάτης ανακοίνωσε ότι σήμερα το μεσημέρι θα συνεδριάσει η Συντονιστική Επιτροπή για το μέλλον των κινητοποιήσεων, μετά την απόφαση της κυβέρνησης να προχωρήσει στο άνοιγμα των -λεγόμενων- κλειστών επαγγελμάτων.
Δείτε τι δήλωσε ο κ. Πασπάτης
Από τη μεριά του ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας, Γιώργος Τζωρτζάτος, μετά το τέλος της συνεδρίασης, δήλωσε:
Το καθοριστικό «ραντεβού» με τον υπουργό Ανάπτυξης
Σε ιδιαίτερα καλό κλίμα διεξήχθη η χθεσινή συνάντηση του υπουργού Ανάπτυξης με την αντιπροσωπεία των μεταφορέων.
Ο κ. Χρυσοχοΐδης τούς παρέθεσε τις προϋποθέσεις κάτω από τα οποίες θα ενταχθούν στον αναπτυξιακό
Πάντως, μετά το τέλος της συνάντησης, ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας, Γιώργος Τζωρτζάτος, εμφανίστηκε χαμογελαστός, κάνοντας λόγο για άριστο κλίμα και καλές προθέσεις, αφήνοντας παράλληλα να εννοηθεί ότι διαπιστώθηκε ταύτιση απόψεων σε ό,τι αφορά στις ρυθμίσεις για τον αναπτυξιακό νόμο.
Τα σημεία «κλειδιά» για την απόφαση αναστολής των κινητοποιήσεων
Πολλά στοιχεία ελήφθησαν υπ’ όψιν, προκειμένου να παρθεί η χθεσινή απόφαση, με το σημαντικότερο, τη δέσμευση της κυβέρνησης για ένταξη των μεταφορέων στον αναπτυξιακό νόμο.
Μερίδα των ιδιοκτητών θεωρεί ότι οι κινητοποιήσεις παρουσιάζουν φθίνουσα πορεία, έπειτα από περίπου 20 ημέρες. Επίσης, δεν περνά απαρατήρητη η τροπολογία που προώθησε η κυβέρνηση και η οποία, μεταξύ άλλων, προβλέπει αυστηρές κυρώσεις, διοικητικές και ποινικές, για τους παραβάτες και την εκχώρηση έργου δημόσιας μεταφοράς σε ιδιωτικά αυτοκίνητα.
Να σημειωθεί ότι τις τελευταίες ημέρες υπάρχει στενό «πρέσινγκ» από τον εμπορικό και επιχειρηματικό κόσμο, καθώς η ζημιά λόγω της κινητοποίησης των ιδιοκτητών φορτηγών και βυτιοφόρων δημοσίας χρήσης ξεπερνά το 1,5 δισεκατομμύριο ευρώ, με την αγορά να «ασφυκτιά».
«Μαραθώνια» και «θυελλώδης» συνεδρίαση στα γραφεία της Ομοσπονδίας
Περίπου πέντε ώρες κράτησε η κρίσιμη συνεδρίαση στα γραφεία της Ομοσπονδίας στην οδό Πειραιώς. Καθ΄όλη τη διάρκεια ακούγονταν φωνές -λόγω διαφωνιών- ενώ έπεσε και μία φωτοβολίδα εντός της στοάς που οδηγεί στο κτίριο, όπου διεξήχθη η συνεδρίαση των ιδιοκτητών φορτηγών.
(Συγκεντρωμένοι έξω από τα γραφεία της Ομοσπονδίας)
Το ερώτημα που προκύπτει, βέβαια, είναι αν θα αποχωρήσουν τελικά όλα τα φορτηγά από τα μπλόκα που έχουν στηθεί σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας. Ήδη, μετά τη χθεσινή απόφαση ξεκίνησε η σταδιακή αποχώρηση, ωστόσο, απ’ ό,τι φαίνεται, τα περισσότερα οχήματα θα παραμείνουν παρατεταγμένα, έως ότου ολοκληρωθεί η έκτακτη γενική συνέλευση της Συντονιστικής Επιτροπής Αγώνα.
Πάντως, δεκάδες φορτηγά αποχώρησαν από τα μπλόκα της Ελευσίνας και της Μεταμόρφωσης,
ενώ μέχρι στιγμής έχουν αποχωρήσει τα περισσότερα φορτηγά από τα μπλόκα στη Θεσσαλονίκη και σταδιακά θα αρχίσει ο ανεφοδιασμός της αγοράς, που τις τελευταίες μέρες παρουσίαζε σημαντικές ελλείψεις σε τρόφιμα.
Διαβάστε επίσης:
«Μαραθώνια» συνεδρίαση των φορτηγατζήδων, Πρώτη καταχώρηση: Παρασκευή, 1 Οκτωβρίου 2010, 00:15
Νόμος του κράτους οι ποινές για τους μεταφορείς, Πρώτη καταχώρηση: Πέμπτη, 30 Σεπτεμβρίου 2010, 17:47
Κινήσεις «καλής θέλησης» από τους αυτοκινητιστές, Πρώτη καταχώρηση: Πέμπτη, 30 Σεπτεμβρίου 2010, 21:19
Πρώτη καταχώρηση με έκτακτη ανάρτηση: Παρασκευή, 1 Οκτωβρίου 2010, 01:25