Zougla Newsroom
Σε μια αποκάλυψη βόμβα μέσω της «Ζούγκλας» που αφορά τη συγκάλυψη των στοιχείων του σιδηροδρομικού δυστυχήματος στα Τέμπη προχώρησε ο δικηγόρος Λάρισας Γιώργος Μπαρτζώκης.
Συγκεκριμένα σε ηχητικό ντοκουμέντο το οποίο έχει στην κατοχή του και παρέδωσε στην ηλεκτρονική μας εφημερίδα, ακούγεται μέρος των συνομιλιών μεταξύ του προφυλακισμένου σταθμάρχη και του διευθυντή κυκλοφορίας του ΟΣΕ στην Αθήνα οι οποίες δεν έχουν δει το φως της δημοσιότητας και όπως λέει «τις απέκρυψαν προκειμένου το σύστημα να κουκουλώσει την υπόθεση». Πρόκειται για τη μοιραία συνομιλία που έστειλε στον τάφο 57 ανθρώπους.
Όπως δήλωσε ο Γιώργος Μπαρτζώκης στη «Ζούγκλα»:
Ο προφυλακισμένος σταθμάρχης του απαντάει… “εντάξει”. Aλλά την ώρα που ο σταθμάρχης κλείνει το τηλέφωνο ο διευθυντής κυκλοφορίας Παντελής Κούκας του λέει με πολύ αγωνία και φωναχτά “όχι – όχι”. Προφανώς καταλαβαίνει ότι το τρένο μπαίνει στη λάθος γραμμή. Αλλά είναι πλεόν αργά. Ο Σαμαράς έχει ήδη κατεβάσει το ακουστικό και από εκεί και πέρα γεννάται το ερώτημα γιατί ο Κούκας δεν επικοινώνησε ξανά;
Κι εδώ έρχονται να επιβεβαιωθούν οι αρχικές πληροφορίες μου ότι ο Σαμαράς αποχώρησε και γι’ αυτό προφανώς δεν μπορούσε να τον εντοπίσει ο Κούκας. Πρόκειται για ηχητικό ντοκουμέντο που κανένα συστημικό και πουλημένο κανάλι δεν παρουσίασε στη δημοσιότητα και πρόκειται για συγκάλυψη των στοιχείων της υπόθεσης από αυτούς που χειρίζονται την υπόθεση και από το κράτος. Εμείς θα ζητήσουμε την εξέταση του κ. Κούκα για να μας πει τη συνέχεια του ηχητικού του. Να μας πει τι έκανε μετά. Να δούμε εάν φέρει ευθύνη και αυτός. Και θα ψάξουμε κι άλλους να δούμε που φέρουν ευθύνη. Όσο ψηλά κι αν βρίσκονται, όποια θέση κι αν κατέχουν. Και θα λογοδοτήσουν στη Δικαιοσύνη. Θα την φτάσουμε την υπόθεση μέχρι τέλους. Θα πάνε φυλακή όλοι οι υπεύθυνοι που αδιαφόρησαν. Δεν θα γλυτώσει κανείς».
Ακούστε το ηχητικό ντοκουμέντο:
Δείτε την απομαγνητοφώνηση:
Προχειρότητα, επιπολαιότητα και εγκληματική ελαφρότητα
Εξ’ όσων συμπεραίνουμε απ’ ότι έχουμε ακούσει στην συνομιλία του σταθμάρχη Σαμαρά με τον προϊστάμενο του, διευθυντή κυκλοφορίας του ΟΣΕ, τρεις είναι οι αμαξοστοιχίες οι οποίες εμπλέκονται την κρίσιμη χρονική περίοδο στο πώς διαχειρίζεται η Λάρισα την κυκλοφορία των συρμών.
Είναι η αμαξοστοιχία 63, η αμαξοστοιχία 62 και ο συρμός 2597. Από το ύφος και την ουσία της συνομιλίας, αντιλαμβανόμαστε ότι ο σταθμάρχης Λάρισας και νυν προφυλακισμένος Σαμαράς και ο προϊστάμενος του στην Αθήνα, με μια απίστευτη ελαφρότητα κανονίζουν δια τηλεφώνου ποια αμαξοστοιχία θα προωθηθεί, ποια όχι και που, μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα, χωρίς να υπάρχει σαφής συνεννόηση. Και κυρίως χωρίς να υπάρχει ολοκληρωμένη εικόνα. Διότι εκ των όσων ακούσαμε συνάγεται το συμπέρασμα πως ο προϊστάμενος της Αθήνας αντιλαμβάνεται το λάθος τη στιγμή που ο υφιστάμενός του, του έχει κλείσει το τηλέφωνο και άρα επί της ουσίας δεν έχει υπάρξει καμία απολύτως συνεννόηση.
Το ζήτημα δεν είναι ποια αμαξοστοιχία πήρε πράσινο φως και ποια άλλη αμαξοστοιχία ακινητοποιήθηκε. Το ζήτημα είναι ο τρόπος με τον οποίο ελήφθησαν οι αποφάσεις μέσα σε ελάχιστα δευτερόλεπτα κι ενώ προφανώς και οι δύο συνομιλητές βιάζονταν να κλείσουν το τηλέφωνο.
Δείτε επίσης: