Σε συνέχεια της καταγγελίας που υποβλήθηκε στην ηλεκτρονική μας εφημερίδα από επιβάτες της πτήσης FR27 της Ryanair από Θεσσαλονίκη για Αθήνα στις 20/6/2016, περί μη καταβολής αποζημίωσης ή άλλων τρόπων που προβλέπονται από την ευρωπαϊκή νομοθεσία στους επιβάτες πτήσεων όταν αυτές καθυστερούν πέραν των 5 ωρών (διαβάστε αναλυτικά την καταγγελία εδώ), η Ryanair απέστειλε στο zougla.gr την ακόλουθη απάντηση:

«Η συγκεκριμένη πτήση από Θεσσαλονίκη προς Αθήνα στις 20 Ιουνίου, καθυστέρησε στην αναχώρηση λόγω τεχνικού προβλήματος του αεροσκάφους που θα πραγματοποιούσε την πτήση. Στους επιβάτες παραχωρήθηκαν κουπόνια για αναψυκτικά/γεύμα σε πλήρη συμμόρφωση με τη νομοθεσία EU261, ενώ η Ryanair ζήτησε συγγνώμη από τους επηρεασμένους επιβάτες για την καθυστέρηση».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σημειώνεται ότι οι επιβάτες παρέλαβαν κουπόνια για αναψυκτικά/γεύμα, αλλά, όπως ανέφεραν στο zougla.gr, δεν τους δόθηκε η δυνατότητα να ταξιδέψουν για τον ίδιο προορισμό με πτήση άλλης εταιρείας, ενώ υπήρχαν διαθέσιμες θέσεις σε σύντομο χρονικό διάστημα από την αναβολή της FR27 (όπως προβλέπεται από τη νομοθεσία, σε περίπτωση καθυστέρησης μιας πτήσης άνω των 5 ωρών). 

Διαβάστε τι ακριβώς προβλέπεται από την ευρωπαϊκή νομοθεσία εδώ.  

Διαβάστε ακόμα:

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης